środa, 18 stycznia 2012

Z cyklu Natajka tworzy: album

Jeszcze tylko dzisiaj i jutro można głosować w konkursie... mój blog jest już na 27 miejscu:) dziękuję za już wysłane SMSy, ładnie proszę o kolejne-jeżeli uważacie, że całokształt mojej pracy zasługuje na ten jeden mały SMS, nic prostszego:

SMS o treści: H00353 na nr 7122 
(po H są dwa zera, koszt SMSa: 1,23zł)

Jakiś czas temu jedna z Czytelniczek zapytała mnie czy oprócz tworzenia biżuterii mam jeszcze jakieś pasje...jedno mogę powiedzieć z ręką na sercu-od zawsze miałam ciągoty do wszelkiego typu rękodzielnictwa:D u nas to rodzinne, przeszło od Babci, przez Mamę do mnie:) a chęć pokazania Wam tego, co poczyniłam zrodziła się właśnie w związku z tym pytaniem:)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś, czemu również poświęciłam wiele czasu, pracy, a przede wszystkim serca:) pomysł na wykonanie takiego albumu zrodził się jeszcze w trakcie naszego drugiego wspólnego pobytu w Chorwacji:) to był prezent dla mojego Krzysia z okazji Dnia Chłopaka:D w środku? nasze wspólne zdjęcia z tego konkretnego wyjazdu:)




















Nie wrzucałam wszystkich stron coby Was nie zanudzić, wybrałam tylko te "ładniejsze" moim zdaniem:) a przede mną pisanie streszczenia i nauka na: historię Wielkiej Brytanii, Ekonomię behawioralną, Sprawności zintegrowane i Gramatykę tekstu... trzy perełki w piątek, jedna w sobotę, kolejne tygodnie są nie mniej kolorowe i urozmaicone... niech to się wreszcie skończy!;/

Pozdrawiam Was serdecznie:*

24 komentarze:

  1. świetny miałaś pomysł . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł z tym albumem ;) a osobą która zapytała się o "pasje" byłam chyba ja :D

      Usuń
  2. Hahhaha uroczy album, piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zabieram się za zrobienie albumu dla mojego maluszka (jeszcze nie narodzonego) tylko że nie wiem jak się za to zabrać, kupiłam bloki z kolorowymi kartami i biały i nić złotą. i tyle na razie... nie mam pojęcia czym go ozdobić. nie chcę wydawać fortuny na jakieś pierdoły. może jakaś podpowiedź? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zamiar zrobic album dla mojego nienarodzonego jeszcze maluszka. nie chce wydawać fortuny na ozdobniki? mam blok z kolorowymi kartkami i zwykły, może jakaś podpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. mi tam się nie podoba - estetycznie może i jakąś tam wartość ma, ale wykonanie, koncept i te tragiczne napisy są niestety rodem z gimnazjum - zbyt duża dosłowność, "tak to się zaczęło" i te "opalanie".. albo macie takie gusta, albo ich brak,bo niestety - zionie tandetą. takie cytaty gimnazjalistki wrzucały w pocztówkach - niestety nie podoba mi się.

      Usuń
    2. Masz prawo wyrazić swoje zdanie, a ja mogę się z nim zgodzić lub nie:) nie zajmuję się regularnie scrapbookingiem ani żadnymi tego typu papierkowymi robótkami. Robiłam to pierwszy raz, według własnego uznania i pomysłu. Szkoda tylko że nie masz odwagi napisać podobnego komentarza bez anonimowości-to tutaj boli najbardziej;)

      Usuń
    3. Tak, anonimowo każdy jest odważny ;]
      Tandeta to ostatnie słowo jakimi określiłabym albumik. Moim zdaniem już na pierwszy rzut oka widać, że ten prezent był wykonywany z sercem, a jest coś piękniejszego od prezentu dla bliskiej osoby wykonywanego ręcznie?
      Bardzo staranne wykonanie, napisy moim zdaniem są po prostu adekwatne - chyba zresztą nikt nie ma prawa się czepić, że ktoś podpisał zdjęcie tak, a nie inaczej - każdy to chyba robi według własnego uznania.
      A tak btw, skoro pani anka taką specjalistką od scrapbookingu, to z chęcią zobaczę, co dla owej pani nie jest "tandetą" i bezguściem. Dziękuję za uwagę.

      Usuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem, album jest mega i pewnie nie jednej z nas by się taki przydał. Świetnie jest sobie obejrzeć takie zdjęcia niż np. te na komputerze - mają w sobie ten urok.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję!:D starałam się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama zrobiłam podobny albumik, z tym że Twój jest bardzo staranny i profesjonalny, ja niestety nie mam zdolności manualnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za miły komentarz! <3
    Kartki z albumu wyglądają rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba ten album. Jest taki bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia ze wszystkim co masz w piątek i w sobotę ;)
    i ten album to świetna sprawa i genialna pamiątka, do której za pewne lubisz i będziesz pewnie często wracać :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Natajko ten album to istne dzieło sztuki :) Nie wiem czy nie podoba mi się bardziej od modelinowych wspaniałości ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny album i pewnie jeszcze piękniejsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy może mieć swoje zdanie, powinnyście to uszanować. Ance album się nie podobał i miała prawo napisać co chciała. Sądzę, że zachwycając się tym czymś jesteście albo ślepe, albo chcecie się natajce podlizać.
    PS:. Nie ma co, śliczny ten twój Krzyś...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)