niedziela, 6 maja 2012

4 lata:-)

Kochani dzień dzisiejszy jest dla mnie szczególny... konkretniej dla mnie i mojego Krzysia:D dzisiaj mijają nam 4 lata spędzone razem:D matko jak ten czas leci... bardzo dużo działo się przez ten ostatni wspólny rok:) z tych ważniejszych rzeczy, o których już wiecie-zaręczyliśmy się i otworzyliśmy firmę:) mamy konkretne plany na przyszłość, które a najbliższym czasie mam nadzieję powoli zaczniemy wcielać w życie, ale na razie o tym cichosza:D

Poniżej nasze pierwsze wspólne zdjęcie, cyknięte w czerwcu 2008r.:P

 A tu zdjęcie nasze najaktualniejsze z ostatniej środy-tuż przed weselem kolegi Krzycha:) (nie cierpię zdjęć robionych w sztucznym świetle, ale spieszyliśmy się niestety, musieliśmy jeszcze dojechać 130km na miejsce;))


i Natajka złapana z przyczajki przez Siorkę w trakcie przygotowań:P

miłej niedzieli wszystkim Wam życzę:) a sobie i Krzysiowi-kolejnych takich lat:D

35 komentarzy:

  1. o wow! gratulacje! pięknie wyglądacie razem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodzi, piękni, przedsiębiorczy hahahah :D Aż miło popatrzeć, wszystkiego najlepszego i jeszcze wiele takich rocznic:D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szczęścia :D 4 lata to dużo czasu.Dobrze że macie wspólnie zaplanowaną przyszłość :) A tak po za tym piękna z Ciebie kobieta jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i oby jak najdluzej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Wam dużo szczęscie Razem

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Natajko nasza kochana,piękna z Was a,życzę wielu szczęśliwych wspólnych lat,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :-) ładna z was para:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z całego serducha:)
    Pozdrawiam:)
    PS. Świetna sukienka i te butki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Mi i mojemu stuknęła 4 w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Życze kolejnych tak wspaniałych lat, pełnych miłości! :D

      Usuń
  12. Gratuluję i powodzenia w realizacji planów życzę,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i życzę więcej takich lat :)
    obie mamy Krzysiów ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę powodzenia w realizacji WSZYSTKICH planów :)))
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż nie wiem co powiedzieć....no serce się cieszy jak się patrzy, czyta, a w moim przypadku jeszcze słucha o tym szczęściu:) Dużo więcej tego szczęścia i powodzenia :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę wam następnych 4 lat razem , a nawet 40 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim podejsciem do zycia, z takim partnerem u boku i z takim talentem nie ma rzeczy niemozliwych ;) tylko tak trzymaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje:) Mam nadzieje, ze niedlugo pojawia sie tu zdjecia z wesela, ale z Waszego wesela :) A co do komentarza u mnie, to te z h&m prezentuja sie calkiem dobrze, z cubusa nieco gorzej, a reszty nie sprawdzalam :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka . ! Masz fajnego bloga ! Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :] Odpisz w komentarzu na blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania ! http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/ + Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :) i mnóstwo szczęścia na Waszej dalszej wspólnej drodze życzę :)
    Ja już prawie 5 lat po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)