piątek, 6 lipca 2012

NASZ ŚLUB:D

Kilka osób zgadło już kilka dni temu, kiedy jeszcze pisałam o jeżdżeniu, załatwianiu WAŻNYCH spraw... :) wczoraj załatwiliśmy w końcu sprawę najważniejszą-byliśmy z Krzysiem w kancelarii parafialnej ostatecznie "zaklepać" datę naszego ślubu. Teraz już na 100% mogę się pochwalić:

7 września 2013r. o godz. 16:00
staniemy na Ślubnym Kobiercu:D 

tak! to właśnie w tej sprawie mieliśmy trochę załatwiania w tym i ubiegłym tygodniu, mamy już zamówioną orkiestrę, kamerzystę i fotografa w jednym, fryzjera oraz przepiękną salę na wesele (zdjęcie poniżej:D)-dzisiaj idziemy już podpisać umowę:)

Zdjęcie pochodzi ze strony Ośrodka Wypoczynkowego "Skowronek"

Zaczynamy więc wielkie odliczanie:D



wszystkich swoich najlepszych pod słońcem Czytelników bloga pozdrawia przeszczęśliwa Natajka i najukochańszy na świecie przyszły Pan Mąż:D

69 komentarzy:

  1. O mój Boooże, to cudownie! Gratulacje z całego serca :) szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, bardzo Ci gratuluję!:* Życzę Wam szczęścia na nowej drodze życia. Buziaki:*
    P.S. Natluś, już pisałam do Ciebie wcześniej. Może zorganizowałybyśmy jakiś malutki konkursik u mnie na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ślicznie w imieniu swoim i Przyszłego Męża mego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę szczęścia Narzeczonym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Kochana i życzę by Mąż zawsze był najwspanialszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. no to gratuluję, oby się wszystko udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, ja swój mam 10.08.2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Waszej myśli, załatwicie wszystko to, co chcecie i staniecie na Ślubnym Kobiercu bardzo, ale to bardzo szczęsliwi! :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! szczerze mówiąc z Twoich wcześniejszych postów można było się właśnie tego spodziewać:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhhhh gratuluję Ci serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super! Gratuluję! Niech Wam się żyje razem długo i szczęśliwie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani, żyjcie długo, szczęśliwie i niech temperatura Waszego związku będzie zawsze taka gorąca jak dzisiejsza pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sala:) Gratuluje i życze szczęścia)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Ja mam ślub 30.08.2014r., mamy cudowną salę Dworek Śląski w Raciborzu. :) Wasza też jest przepiękna! Trzymam kciuki za załatwianie wszystkich spraw, my już mamy podpisane wszystkie umowy iiiiii teraz tylko pozostaje czekać, później kupić obrączki i suknię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli prawie rok po nas:) również gratuluję!:) my dopiero zaczynamy podpisywać umowy:P

      Usuń
    2. dwa lata naprzód! niesamowite!!!

      Usuń
  15. Życzę Wam jak najmniej stresu związanego ze ślubem i wszystkimi innymi jego elementami :).

    To tak na razie, poważniejsze życzenia za rok :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. za rooooooooooooooooooooook? ło matko. najpierw myślałam, że to ten wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za rok, za rok:) najpierw muszę pokończyć studia w czerwcu przyszłego roku;)

      Usuń
  17. Gratuluję, dużo szczęścia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję!!! ;)
    co za szczęście...
    ale tych załatwień masa. a przecież to dopiero za ponad rok!!!
    wow, my z Mężem nawet roku się nie znaliśmy, gdy zamarzyliśmy się poślubić.
    owocnych przygotowań ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślub za ponad rok, ale w kilku przypadkach załapaliśmy się na ostatnie wolne miejsca:P a my jesteśmy razem już ponad 4 lata:)

      Usuń
  19. Gratulacje! Już nie mogę się doczekać zdjęć z wesela ;)
    Myślałaś już nad sukienką? Czy jest to w odległych planach jak na razie? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) odwiedziliśmy już kilka salonów, póki co mamy z Krzychem zupełnie różne wizje mojej sukni, ale na szczęście to nie z nim będę ją kupować bo wiadomo jak to jest z tradycjami:P

      Usuń
  20. ja również dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Tobie również bardzo dziękuję:)

      Usuń
  21. Gratulacje i powodzenia w odliczeniu... To chyba takie denerwujące że umowy podpisane, wszystko załatwione a czekać trzeba??!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony chciałoby się JUŻ, ale z drugiej strony mamy jeszcze trochę spraw, które musimy podokańczać przez najbliższy rok, jak choćby moje dwa kierunki studiów:)

      Usuń
  22. serdecznie gratuluję! Ślub to wspaniała rzecz zwłaszcza kościelny, przysięga wzrusza do łez i fakt że przyrzekacie przed sobą, Bogiem i najbliższymi.
    Duuuużo szczęścia i miłości Wam życzę!!! I cierpliwości w załatwianiu wszystkich spraw ze ślubem, wiem jaki to stres czasem. Warto wziąc nie raz dwa głębsze wdechy i spojrzeć jakby z boku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stresowanie się mam we krwi, a przyszły Pan Mąż jest psychologiem, więc ja się tu stresuję, a On mnie uspokaja:P się uzupełniamy:D

      Usuń
  23. cudownie! bardzo serdecznie gratuluję i życzę fajnych udanych przygotowań do tej uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to teraz nic tylko z uśmiechem na twarzy odliczać dni do tak ważnego wydarzenia
    gratuluję i życzę wszystkie co w życiu najpiękniejsze na ten czas oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję, i 3mam kciuki aby wszytsko było takie jaie sobie wymarzyliście!!!
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje i 3mam kciuki aby wszystko posżło tak jak sobie to wymarzyliście!!
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszymy się razem z Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszymy się razem z Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkiego co naj naj naj dla Was obojga! :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Ale hotelu jakoś nie kojarzę, choć jestem w Głuchołazach nawet często jak jeżdżę do babci. To w Głuchołazach-Zdrój ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, ośrodek się zwie Skowronek, w Zdroju, za źródełkiem, za chatką:)

      Usuń
  31. Gratulacje! Szybko zleci, ale warto czekać na ten moment <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moje gratulacje...jakbyś potrzebowała dekoratorki to polecam się... moja stronka: www.kwiatynaslub.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje i dużo dużo szczęścia!! :)) Piękna z was para.

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję z całego serca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja ślubowałam rok temu ;) gratuluję i życzę Wam nieustającej miłości! a w "Skowronku" miałam okazję być parę razy, sala jest naprawdę zjawiskowa:)
    Nataszken

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko się uda, będzie wspaniale :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulujemy i trzymamy mocno kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  38. tak właśnie podejrzewałam, jak w poprzednich postach pisałaś ''że jeździsz coś załatwiać'' :DDDD
    Gratulacje;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję :)
    Ja wychodzę za mąż 8 września tego roku :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdeczne gratulacje Natajko! Przesyłam Ci uściski i całusy! Trzymajcie się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje z całego mojego serduszka. Przesyłam buziaki:)) Ja miałam miesiąc temu 11 latek małżeństwa i nie zamienilabym sie w zadnym wypadku na życie bez moich skarbów:))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję!!
    Ja tydzień temu miałam pierwszą rocznicę :) A przygotowania do ślubu były bardzo fajnym okresem :D

    OdpowiedzUsuń
  43. będziesz najpiękniejszą Panną Młodą na świecie Bejbe:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)