sobota, 28 lipca 2012

Wypad do Czech:)

Po całym tygodniu i wieeelu godzinach spędzonych przy stole, wśród półfabrykatów, modeliny, klejów, rozpuszczalnika, farb, po malowaniu w moim pokoju i praktykach w banku to był strzał w dziesiątkę:) na szczęście mój Krzysio najlepiej wie czego mi trzeba, zanim jeszcze ja zdążę na to wpaść:P wczoraj zabrał mnie do Czech:) mieszkamy przy samej granicy z Czechami, mamy do nich dosłownie kilka minutek jazdy samochodem:) a że mieszkamy w górach to i "za płotem" u Czeskich sąsiadów jest gdzie spacerować:D i tak wczoraj trafiliśmy na Rejviz:) dobre 2 godziny spaceru w ciszy, po lesie i z Nim-tego właśnie było mi trzeba!







nie wiem czemu, ale najbardziej podoba mi się widok promieni słońca przebijających się między drzewami:D

:D

27 komentarzy:

  1. byłam w Czechach na licealnej wycieczce. tam jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze powiedz że gdzieś tu w naszych okolicach:D

      Usuń
  2. w sumie zazdroszczę Ci tego spaceru , u mnie niestety nie ma w okolicy takiego cichego zakątka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jakim aparatem robisz zdjęcia? są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te akurat były robione cyfrowym Canonem Krzycha:)

      Usuń
  4. Też lubię takie wypady - krótkie, ale zapadające w pamieć i odprężające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam blisko do Czech : D Mieszkam w Bogatyni, jeśli coś Ci to mówi ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że mówi:) ja mieszkam w Głuchołazach:) też piękna mieścina swoją drogą:)

      Usuń
    2. Mhym, to bardziej południowa Polska : )

      Usuń
  6. ostatnie bardzo fajne zdjęcie;d

    OdpowiedzUsuń
  7. tez wczoraj byłam w Czechach ale w innej części niz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;) Też mieszkam blisko Czech- mieszkam w Cieszynie ;) ;) Znasz ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam kiedyś odwiedzić bardzo urokliwe miasteczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Też lubię przebijające się promienie spośród drzew :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia ♥ udanego pobytu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. na zdjęciach wygląda jak zaczarowany las, śliczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci tych Czech blisko zazdroszczę :) Podobno właśnie niedaleko "granicy" jest hurtownia z koralikami do wyrobu biżuterii :) A wiesz, że ja kocham koraliki ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie tam:)wycieczka na pewno była udana ;)

    kochana zapraszam na moje candy!!:)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/uwaga-uwaga-kosmetyki-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam równie blisko do Czech, ale do Bohumina i Ostravy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkasz blisko Czech ? Ja też :D A gdzie mieszkasz ? Może blisko mnie. Mam pytanie dotyczące nagłówka. Jak zrobiłaś taki "przewijany nagłówek" Super blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam w Głuchołazach południowa część woj. opolskiego;) a nagłówek to zlepek scryptów:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)