sobota, 18 sierpnia 2012

Červenohorské sedlo:)

...to kolejne miejsce, które odwiedziliśmy u naszych południowych sąsiadów:) ładnych 6 godzin przewędrowaliśmy po kolejnych górskich szlakach w Czechach;) z każdym jednym wypadem coraz bardziej zachwycam się tym, co zastać można w górach... przy okazji robimy sobie z Krzychem małą "zaprawę" przed naszym wspólnym wyjazdem do Zakopanego;) dość mojego marudzenia, popatrzcie tylko na te zdjęcia, choć one i tak nie oddają w pełni tego, co mieliśmy okazję tam podziwiać...




W oddali trasy narciarskie, gdzie mój Krzysio w zimie śmiga na nartach:)









Jagód było jeszcze więcej niż ostatnio na Pradziadzie!:D

I przy okazji wypróbowałam tryb makro w Canonie Krzycha przy czymś innym, niż biżuteria:P

16 komentarzy:

  1. ale pięknie :)) śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam to mnie jeszcze nie było. Może namówię rodziców w przyszłym roku jak będziemy w Podlesiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny krajobraz ♥ Widać, że zdjęcia udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Czechy, góry też bardzo lubię...szkoda, że mam tak daleko do naszych południowych sąsiadów i nie mogę ot tak sobie na weekend tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam byłam ;D ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapierają dech w piersiach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    a widoki na tej górze jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)