niedziela, 26 sierpnia 2012

Zakopane 2012 :)

Górskie wędrówki zaczęliśmy we wtorek, na pierwszy ogień-Giewont. Tu sam początek trasy, jeszcze było mi wesoło:D


Wszystkie te górki z dołu wyglądały dość groźnie, ale warto było się wspinać i pokonywać kolejne etapy dla przecudnych widoków, które roztaczały się przed nami co chwilę:)



Dokładnie tam szliśmy!:D gdzie ja, a gdzie krzyż? mało optymistycznie to wyglądało:P


a to ścieżka, którą szliśmy jeszcze "chwilę" wcześniej:)

...aż po kilku godzinach zdobywaliśmy już sam szczyt Giewontu. Mina mi zrzedła kiedy przyszło mi wspinać się po gołych i śliskich skałach przytrzymując się łańcuchów:P


"uciekać czy nie uciekać?":D


ale warto było tam wleźć, bo widoki z samego szczytu zapierały dech w piersiach...:)



w czwartek wędrowaliśmy na Kasprowy Wierch:)



i znów z góry podziwialiśmy ścieżynkę, z której startowaliśmy:)


a tam mieliśmy się znaleźć za moment:)


takie widoczki rekompensowały bolące i obtarte nogi:D


a tu zatrzymałam się na dłuższą chwilę... z każdym kolejnym krokiem rozdziawiałam buzię jeszcze bardziej :D



Aż zatkało mnie zupełnie! czyż tam nie jest cudnie?:)


i mój Krzysio wędrowniczek:)



tą ścieżynką po lewej wędrowaliśmy tam po prawej:D


 górskim roślinkom też nie mogłam się oprzeć:)


i pod koniec też łatwo nie było:P



ale widoki z samego szczytu warte były tych kilku godzin wspinaczki:)


 widzicie te promienie słońca przebijające się pomiędzy chmurami?:)


 z całym przekonaniem stwierdzam, że w Zakopanem jest po prostu... pięknie:) miasto ma swój klimat, a wędrówki po Tatrach warte są każdego wysiłku:)



PS. czy ktoś z Was miał okazję spróbować lodów w Lodziarni Żarneccy? rewelacja! polecam Wam z czystym sumieniem, jeśli tylko będziecie na Krupówkach:) lody przygotowywane z naturalnych składników, świeżych owoców, wyśmienicie smakują, podawane są jeszcze lepiej:D my raczyliśmy się takimi oto pucharkami:)


35 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :) sama bym się tam wybrała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zrobić notkę ze swoich wojaży :)
    Na obu szlakach, o których piszesz byłam z jednodniowym wyprzedzeniem, choć cele miałam inne to rozpoznaję szlaki.
    Tylko skąd te chmury?! Nie przypominam sobie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam z Zakopcu w gimnazjum na obozie i miło wspominam to chociaz bedac mlodsza nie chcialo nam sie lazic ale jednak 3 osoby z mojej grupy wybraly sie i ja wraz z nimi :D Tylko wtedy byly aparaty na klisze i jedna sie przeswietlila i lipa ze zdjec byla :( wywolana tylko jedna ale i tak widoki mam w oczach pojechalabym z mila checia jesZcze raz ale tym razem weszlabym na Giewont ! nie udalo nam sie przez pogode ale widzialam go z okna naszego domku, cudo poprostu !

    OdpowiedzUsuń
  4. widoki zapierają dech w piersiach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, jak wzbudzic moja zadrosc- kocham Tatry <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na Giewoncie z trzy razy :)
    Za każdym widoki są coraz piękniejsze. Chętnie znów odwiedziłabym Zakopane, weszła na Giewont, Rusinową Polanę... Ach. Wspomnienia :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. bylam w zakopanym było cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też byłam w tym roku z Zakopanym było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także byłam w górach i tydzień temu z nich wróciłam-było świetnie, Morskie Oko także zachwyca widokiem :) W przyszłym roku rodzinnym celem jest Gubałówka, na nic większego się nie pchamy ze względu na 8-letnią siostrę wśród nas, poza tym w wyższe partie gór lepiej mieć jakieś porządniejsze buty (widzę że Ty też masz), a to trochę kosztuje. Ja byłam w cukierni "Samanta" na Krupówkach, w samym Zakopanem jest ich kilka, pysznie tam :) Zapraszam tu -> http://monceillet.blogspot.com/2012/08/gory-sa-piekne.html, także parę widoków uwieczniłam tam gdzie byłam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia , jakie widoki *.*
    Zostałaś otagowana na moim blogu ;D
    http://the-olikasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lody od Żarneckich <3. Ale w Nowym Targu są jednak lepsze :). Niby te same, a jednak czuć różnicę :D. Uwielbiam góry <3. Cieszę się, że mam je tak blisko :].

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku *.*
    Muszę ubłagać mamę byśmy za rok pojechali do zakopanego xDD

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widoki zapierają dech w piersiach ! :D
    no po prostu ślicznie tam :))
    ale smakowite lody ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Super widoczki :D Sama mieszkam niedaleko Zakopanego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę widoków ;)
    A lody smakowicie wyglądają, świetna inspiracja dla Twoich prac :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne widoki, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. góry na prawdę zapierają dech w piersiach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. widoki wspaniałe ! :)
    a lody przepyszne ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. wspinałam się na Kasprowy Wierch :)
    śliczne widoczki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia ;) co za widoki!
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne widoki ^^ Gratuluję zdobycia Giewontu, ja w tym roku dotarłam pieszo tylko na Polanę Strążyską.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia : )Zapraszam do siebie, jutro konkurs ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, a także super porady, czego się można tu dowiedzieć. Też trochę interesuję się modą, także zapraszam do mnie na http://www.mybeauty-myfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam na Kasprowym wierchu, wrażenia - NIESAMOWITE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę.. my musimy poczekać aż nasz Synek podrośnie ;)
    gąsienicowa jest najlepszą miejscówą w Tatrach! no, nie licząc Orlej Perci ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku giewont i kasprowy wierch! Chcialabym tam być teraz..

    OdpowiedzUsuń
  28. widać miłość do gór w tym poście!

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam w Zakopanem w tym samym czasie co ty ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)