poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester 2012:D

Kreacje przygotowane? fryzury i makijaże gotowe?:D ja powoli zaczynam się szykować... tegorocznego Sylwestra spędzamy na imprezie w takim samym składzie jak w tamtym roku:) mam zamiar w końcu porządnie się pobawić i wytańczyć tak, żeby mnie nogi bolały co najmniej przez najbliższy tydzień:D (czuję, że moje nowe szpilki zapewnią mi to tak czy inaczej:P).
A Wy jak przywitacie Nowy Rok? jakie macie plany?:)

Ja w tym roku postawiłam na cekinową "małą czarną" i eleganckie szpileczki:D więcej teraz nie pokażę, bo to niespodzianka dla Prawiemęża:P


a w Nowym Roku chcę Wam życzyć przede wszystkim dużo sił i wytrwałości w spełnianiu marzeń i dążeniu do wyznaczonych celów:) nie poddawajcie się nigdy i wierzcie w swoje możliwości! :) 
 SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

20 komentarzy:

  1. Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku z marzeniami o które warto walczyć, z radościami którymi warto się dzielić, z przyjaciółmi z którymi warto być i z nadzieją bez której nie da się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw :)

    Zapraszam do mnie na nową sylwestową notkę ;D Komentarz mile widziany <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zostaje w domu:)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci którzy się szykują z pewnością teraz nie blogują.
    Ja swojego prawiemęża mam przy boku, i tyle wystarczy by był sylwester

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością wszystko da się pogodzić:D aktualnie maluję paznokcie:P

      Usuń
    2. O.o Dopiero teraz??

      Usuń
    3. a po co szybciej? żeby je rozwalić przy robocie w kuchni?:)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To są szpilki?? Kobieto, ty chyba nie widziałaś butów mojej koleżanki :D 30cm obcas! Nawet nie wiedziałam, że takie robią :P Miłej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile??!! :O
      ja w sumie mam w zamiarze jeszcze trochę potańczyć, zamiast siedzieć przy stole czy chodzić tylko jak robot:P

      Usuń
    2. No wiesz... Oczywiście są jeszcze platformy :P Wytańcz się ;) Zasłużyłaś ;D

      Usuń
  7. Kocham małe czarne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego.Ten kawałek butów wygląda całkiem ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne szpilki ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęśliwego nowego roku : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz świetnie wyglądać. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie sylwester w domu w gronie najbliższej przyjaciółki:)
    Życzę szczęśliwego 2013 roku !!! :)
    Natajko, obserwuję ciebie już od bardzo dawna i nie mogę się napatrzeć wprost na twoje cudeńka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. niech 13tka okaże sie szczęśliwą :D spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)