środa, 2 stycznia 2013

Ogłoszenie parafialne...

Już na początku Nowego Roku zaczynają się schody... szkoda, że nie widzieliście mojej miny dzisiaj na poczcie, kiedy pani oznajmiła mi, że nastąpiła podwyżka cen usług Poczty Polskiej... wywaliłam gały jeszcze bardziej, kiedy dowiedziałam się, że list polecony priorytetowy taki jakie wysyłam ja, w tych rozmiarach z 4,15zł kosztuje teraz... 7,30zł!!! :O
Ja się pytam-za co? za te zagubione przesyłki? za te rzeczy zgniecione i zniszczone mimo sztywnych, grubych i twardych pudełeczek? Dotychczas za koszty przesyłki poleconym priorytetem pobierałam 6zł. Co się na to składało? koszt samego listu-4,15zł, koszt koperty bąbelkowej i ozdobnych pudełeczek, w które pakuję biżuterię (choć i tak do nich dokładałam bo są droższe i wykraczały poza tą kwotę). Jakie koszty powinnam narzucić teraz? przecież to bez sensu... koszty dostawy przewyższą wartość samej biżuterii... i jak tu normalnie funkcjonować w naszym kochanym kraju? póki co ustalam nową cenę dostawy listem poleconym priorytetowym 8zł-chociaż za samą przesyłkę i kopertę, koszt pudełeczek niech zostanie po mojej stronie. To naprawdę jest niezależne ode mnie, sama jestem tym faktem oburzona. Mam nadzieję, że podwyżka cen za świadczone usługi przełoży się na podniesienie jakości tych usług, w przeciwnym wypadku będziemy się gniewać i pisać skargi jeszcze częściej niż do tej pory.

A na poprawę humoru i wniesienie jakiegoś bardziej optymistycznego akcentu w dzisiejszy post zostawiam Was z fotką nas samych w wydaniu Sylwajstrowym:D bawiliśmy się super, póki co nogi bolą mnie nadal, więc cele osiągnięte w 100%:D

(nie cierpię zdjęć z lampą -.-)
 

49 komentarzy:

  1. Im się chyba poprzewracało O.O
    Co się dzieje w tym kraju ._.
    Nawet takie 13 letnie dziecko jak ja
    ma wyrobione poglądy polityczne,
    i opinie na temat dzisiejszych władz.
    To chore.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta poczta coraz bardziej przegina.Szczerze ? nie znoszę jej.

    Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka :-)
    O kurczę..aż boję się iść z paczką na pocztę..

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra co poczta wymyślała, rozumiem o 2 zł podnieśc cenę ale aż o tyle? I niby to im klientów przysporzy?

    OdpowiedzUsuń
  5. super ... mam nadzieje,ze sylwester był udany :)

    a jeśli chodzi o pocztę, też się bardzo rozczarowałam ...

    nawet bym nie wiedziała, że są podwyżki, ale gdzieś przypadkiem na czyimś blogu przeczytałam, że się szykują ... a jak weszłam na stronę PP to nawet na str głównej nic nie było o podwyżkach, tylko musiałam się naszukać na ich str....
    ech ech...

    w tym kraju nie da się normalnie pracować, żeby godnie zarobić... niestety przekonuję się o tym co raz dotkliwiej ... z każdej str tylko rzucają człowiekowi kłody pod nogi ... no ale już niedługo i ten kraj mnie nie zobaczy hehe ... czas wybrać lepsze życie i pracę za godziwe pieniądze :)

    ps. pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu podnieśli koszty?! no i w jakim celu? przecież to nie poprawi jakości usług i tak, bo poczta polska nie wie co to znaczy "mieć zadowolonych klientów" ...
    śliczna sukienka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. tez dzis bylam na poczcie I wysylalam nagrode polecony priorytet I zaplacilam 7,30 bardzo mnie to zdziwilo teraz juz wiem czemu pani na poczcie nie raczyla mnie na poczcie poinformowac o podwyzszce cen...

    OdpowiedzUsuń
  8. oszukali mnie decydenci!:D fiu fiu widziałam na własne oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm sama dzisiaj byłam zdziwiona. Monopoliści...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesyłka polecona priorytetowa kosztuje teraz 4,55 w gabarycie A, natomiast gabaryt B 7,30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...gabaryt A nie wykraczający grubością powyżej 2cm:) a ja raczej nie będę wysyłać biżuterii wrzuconej luzem do koperty bo zanim dotarłaby do Klienta zostałby z niej drobny mak... napisałam w notce "list polecony priorytetowy taki jakie wysyłam ja, w tych rozmiarach" ;)

      Usuń
  11. przepraszam że się wyrażę ale wszystkim instytucjom w naszym kraju w dupach się poprzewracało. podnoszą cenę wszystkiego. mam dość!!! jak tu żyć...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądaliście pięknie, oboje:) dużo szczęścia i miłości w nowym roku Kochani:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedługo się okaże, że listy taniej będzie wysyłać kurierem niz PP :|

    OdpowiedzUsuń
  14. a dziś koleżance z Łodzi, która również robi biżu (choć inną, ale to nie istotne) Pani w okienku w ogóle odmówiła przyjęcia przesyłki na list polecony!!! Pani w okienku powiedziała, że listem można wysyłać tylko nośniki informacji, kartki, nawet pendrivy, ale żadnych przedmiotów. Jej argument o tym, że pendrive to też rzecz, a ona nie ma jak sprawdzić co wrzuciła do koperty, obaliła tym, że a) ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki b) w centrali prześwietlą list i zwrócą do nadawcy. W takiej sytuacji naciagają na paczkę a to już nie 4,15 a 9,50 (nie doliczając pozostałych kosztów zapakowania)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jest z wysyłaniem biżuterii paczką, nie daj Boże po prostu listem-w przypadku zagubienia paczki jeśli wpiszesz, że w środku była biżuteria to pozytywne rozpatrzenie reklamacji masz z grzywki-w ich mniemaniu biżuterię można wysyłać tylko przesyłkami z zadeklarowaną wartością, a tu dowalają takie koszta, że się odechciewa wszystkiego;)

      Usuń
  15. Czey ty nie miałaś założyć innych butów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ to te, których kawałki pokazywałam w poprzedniej notce:D

      Usuń
    2. To w takim razie mam przywidzenia bo tam te z poprzedniej notki wydawały mi się srebrne, a te z tej notatki wydają się czarne. No cóż, czas się porządnie wyspać.

      Usuń
    3. Ja też to zauważyłam :P

      Usuń
    4. na tamtym zdjęciu się akurat tak światło odbiło... :) czarniuteńkie całe;)

      Usuń
  16. Aha, czyli nie jest jeszcze ze mną tak źle. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sukienka <3

    Poczta Polska jest koszmarna zresztą tak jak prawo Polskie :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie, ja tez płacę 4,15 za przesyłkę gabarytu B + koszty zapakowania. Nieco się rozczarowałam jak podnieśli te ceny :|

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz już za sam priorytet 5,10 zł ... nic się nie opłaca :|

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda na to, że cena paczek pozostała bez zmian, zmieniła się na pewno cena listów poleconych... zwłaszcza podskoczyły dużo te listy, których jest najwięcej - o gabarycie B różnica między A to aż 3zł
    zwykle wysyłalam rzeczy do 2kg jako list, płaciłam 9,50zł teraz cena za taki list wynosi 13,10zł czyli tyle co paczka 2-5kg a nawet 10gr drożej...

    OdpowiedzUsuń
  21. O Boże.. muszę podnieść ceny wysyłki swoich ubranek za granicę, z pewnością przysporzy mi to wielu klientów ;/// Dzięki za niusa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że nie tylko ja jestem niepocieszona wzrostem cen na poczcie...

    OdpowiedzUsuń
  23. nie lubię właśnie tego że ceny idą w górę a sama usługa nie zmienia się na lepsze powstaje wtedy pytanie na co idą te pieniądze ? śliczne zdjęcie sylwestrowe : D też nie lubię zdjęć z lampą x D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesadzają z tymi cenami! Najlepiej wszystko dać droższe i powiedzieć, pocałujcie się w d**e. ; / Niedługo bardziej będzie się opłacało samemu jeździć i doręczać listy do rąk danej osoby ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ponoć niektóre firmy przewozowe też podniosły ceny biletów, z paliwem też świrują non stop:P

      Usuń
  25. No właśnie te szpilki są na poprzednim zdjęciu srebrne. :)
    Ale i tak i tak fajnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) to światło tak sie w nich odbiło, są czarne:P

      Usuń
  26. Ile lat ma Twój "Prawiemąż"? :P Ślicznie razem wyglądacie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej! A ja nic nie wiedziałam o podwyżkach PP! Nieźle! Co to za biznes jak człowiek musi ciągle dokładać, ale jest tak jak napisałaś, że niestety cena przesyłki przewyższy cenę produktu - masakra! Serdeczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Natalka wyglądacie ślicznie i szczęście promienieje od Was na kilometr:D uważam, że powinnaś tu dodawać zdecydowanie więcej takich właśnie zdjęć... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam taką samą minę wczoraj na poczcie ;\
    pięknie wyglądacie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Na tej poczcie to kurcze sami złodzieje :P A tak na poważnie, to świetna z was para :D Blog super, bardzo mi się podoba więc dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. A z tą pocztą to okropność -.-

    OdpowiedzUsuń
  32. powariowali na poczcie, niedługo zaczną odstraszać kupujących w internecie wrrrrrrrr..

    zapraszam www.olalaspinkidoobuwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No niestety. To co będzie za rok? List polecony 10 zł będzie kosztował?! Trochę już przesadzają...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)