środa, 20 marca 2013

Targi Ślubne:D

Do naszego Ślubu zostało 171 dni, 7 marca było to równe pół roku... pół roku?! czas pędzi nieubłaganie, pamiętam jeszcze "niedawno" jak cieszyliśmy się z Krzysiem, że jeszcze rok... :) w ubiegłym tygodniu wybraliśmy się na Targi Ślubne do Prudnika, niedaleko naszych Głuchołaz:) ilość stoisk i prezentujących się firm może i nie powalała na kolana, ale i tak było na czym oko zawiesić;)

Urzekły mnie dekoracje stołów, dobór kolorów, dodatków, kompozycje kwiatowe...


 


Znalazło się też miejsce na dość popularną ostatnimi czasy na różnych imprezach fontannę czekoladową:D

 
Prezentowane bukiety ślubne i na dekoracje mnie akurat nie przypadły do gustu, ale za to spodobały nam się niektóre przykładowe dekoracje na samochody:D


 Pierwszy raz w życiu miałam okazję widzieć akurat takie torty ślubne:) może też dlatego że do tej pory nie rozglądaliśmy się jeszcze za naszym tortem weselnym...


Na targach swoje kreacje ślubne prezentowało kilka firm. Co chwilę odbywały się pokazy sukien i garniturów, natrzaskałam kilkadziesiąt zdjęć, wiec nie będę zanudzać wszystkimi, ale kilka sukienek wpadło mi w oko:D



 

Suknie, które na tamtą chwilę skradły moje serducho? te dwie poniżej, czegoś w tym stylu zapewne będę szukać:D

 

A z naszych ślubnych przygotowań aktualnie na tapecie zaproszenia ślubne, które są w trakcie tworzenia:) robione będą ręcznie, według naszych (a zwłaszcza moich:D) kaprysów:)

21 komentarzy:

  1. a tak, panna młoda musi mieć nad wszystkim kontrolę ;-) pamiętam to z zeszłego roku, kiedy sama planowałam swój ślub:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie ślubne są takie śliczne < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Targi ślubne są bardzo dobrą imprezą - sama przed swoim ślubem na takie się wybrałam. Dzięki takim targom znaleźliśmy pana który zrobił nam piękny film z tej ważnej uroczystości - bez dziwnych wstawek, latających bocianów i serduszek i bez zaglądania pod sukienki. Ciekawa jestem Twoich zaproszeń - swoje przygotowywałam osobiście z pomocą siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się napracujesz przy zaproszeniach, ale mimo to, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ja je robię:D ale dziękuję!:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne suknie, ale nie wyobrażam sobie iść w tej ze zdjęcia nr 3. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka na ostatnim zdjęciu ta po prawej jest booska!!!
    otrzymałam paczuszkę :DD boskie ! :) zdjęcia już na blogu http://fashionfromsh.blogspot.com/2013/03/so-sweet.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mi ostatnio spodobały sie bukiery z broszek i kwiatków (takich jak ja szyje) i zrobiłam nawet próbny egzemplarz :) różne cuda możesz znaleźc na www.bukieteria.net :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze dopiero przed Wami :)
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie, suknia po prawej stronie jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ! nawet nie wiedziałam , że są takie targi :D a suknie są przepiękne ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te sukienki, bardzo mi się podoba ta ostatnia po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, w tym momencie marzy mi sie przymierzyc piekna suknie ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie targi to super sprawa !

    sama byłam na takich :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są te suknie ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz swoje zdjęcie w suki ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuśku ... jak Ci zazdroszczę przygotowań... ah... chciała bym jeszcze raz a to juz 8 miesięcy po :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. woo swietnie ;;>


    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. JENY ,ile ja bym dała za fontannę czekoladową *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj targi ślubne mnie także zawiodły... no ale jakoś trzeba było się szykować! Czekam Natalka na Twoją suknię no i projekt zaproszeń! Pozdrawiam i życzę powodzenia, w razie czego służę radą! Ola ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)