poniedziałek, 6 maja 2013

5 lat razem... :)

Tak-dziś 6 maja:) co oznacza to dla mnie i mojego Krzysia? kolejną naszą rocznicę, kolejny razem spędzony rok... :) kolejny bardzo intensywny rok, w którym podjęliśmy kolejne ważne dla nas decyzje:) a już 7 września staniemy na ślubnym kobiercu:) od jutra będą dokładnie 4 miesiące do naszego Ślubu:D czas pędzi nieubłaganie, a z ważniejszych rzeczy w tym kierunku-robią się już nasze zaproszenia ślubne (musieliśmy zamówić je gdzie indziej, poprzednia osoba, która miała je dla nas zrobić na 2 tygodnie przed terminem ich wysyłki stwierdziła, że ich nie zrobi), moja suknia ślubna też się szyje:D

Mnóstwo wspomnień, tyle wspólnych chwil... a nasza bajka tak naprawdę dopiero się zaczyna:)


24 komentarze:

  1. gratulacje:) samych bajkowych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę jeszcze przynajmniej 50 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodcy. :* kolejnych tylu razy dziesięć i dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo dużo szczęścia, miłości i zrozumienia na kolejnym etapie waszego życia. ;) To na pewno będą cudowne 4 miesiące waszego życia.;) Nie chcę byś nadgorliwa ale proszę o pomoc w blogu, dopiero zaczynam, na pewno wiesz jak to było.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy! Życzę szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pamiętam jak pojawił sie twój kalendarzyk odliczający do ślubu ;)) A to tak szybko minęło :D
    Szczęścia gołąbki :) I miłości, miłości :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Poważnie :)) Czytam ale nie zawsze się ujawniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna para, życzę Wam powodzenia i wspaniałego wspólnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, Gratuluję! c: Życzę Wam szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękni jesteście! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia, piękne wspomnienia :-)
    gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 lat to tak wiele i tak niewiele zarazem!życzę Wam wiele,wiele kolejnych wspaniałych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życze kolejnych szczęśliwych lat spędzonych razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) u mnie 7 wrzesnia będzie 8 rocznica :) i wtedy powiemy sobie tak na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile lat was dzieli?

    OdpowiedzUsuń
  16. spełnienia :) i mniej szczęścia,bo aż za dużo tego macie ;P
    a tak szczerze... dużo i jeszcze więcej :D :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego i wspólnego szczęśliwego życia :))
    Zabawnym trafem ja 6 maja obchodziłam pierwszą rocznicę z Konradem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wtedy mam wesele i już kończymy zapraszać :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!! gratuluję! :D i mnustwa szczęścia :}
    mi z moim TŻ 5 lat stuknęło 18kwietnia :} ale plany weselne jakoś 2 lata wstecz odstawiły się sporo na bok... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteście piękni :) a najpiękniejsze jest w Was wewnętrzne piękno :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)