poniedziałek, 29 lipca 2013

Doniesienia ze ślubnego frontu:D

W konkursie trwającym aktualnie na blogu kilka osób zwróciło uwagę na to, że jednym z atutów bloga jest to, iż dodaję na nim nie tylko posty biżuteryjne, ale i te z życia prywatnego, dzięki czemu lepiej możecie mnie poznawać:) no właśnie... a ja w ferworze przygotowań do ślubu, rozbudowy firmy i przygotowywania pierwszego wspólnego mieszkania mojego i Prawiemęża totalnie zapomniałam o tego typu postach. Znajoma blogerka, która ma swój ślub w tym samym dniu, co my, zapytała ostatnio jak idą nam przygotowania... postanowiłam postępami podzielić się z Wami wszystkimi:D

Od dziś jest równo 40 dni do naszego Ślubu... :) Zacznę może od tego, że 99% zaproszeń mamy rozdanych. Zostało nam ich dosłownie kilka, ale dostarczenie ich do samych zapraszanych to czysta formalność-osoby te wiedzą od dawna, że są zaproszone:) a skoro wszystkie praktycznie zostały już rozdane mogę się pochwalić jakie zaproszenia wybraliśmy:) chcieliśmy aby były proste, skromne, ale eleganckie:) wzór wybrany wspólnie po wstępnej selekcji kilkudziesięciu stron... na naszym ślubie i weselu wszystko będzie w kolorze białym i ecru, dlatego też takie kolory dominują na naszych zaproszeniach:)



Środkowa wkładka jest wyjmowana, treść zaproszeń znajduje się w środku po otworzeniu:)


Moja suknia ślubna teoretycznie ma być gotowa do przymiarki na początku sierpnia, Prawiemąż ma już kupiony garnitur, kamizelkę i dodatki do niej, pozostało kupić buty dla Niego. Ja mam już zamówione bolerko, welon jest robiony na zamówienie tak aby pasował do sukni, butów nie mam, ale planuję kupić je w salonie przy okazji przymiarki sukni:) w piątek odebraliśmy nasze obrączki:D firma realizująca zamówienie wykonała na nich wzór dokładnie na odwrót niż zamówiliśmy, ale wyszły dzięki temu jeszcze lepiej i tak je zostawiliśmy:) bukiet ślubny mam już upatrzony, zamówię go w połowie sierpnia razem z dekoracjami na samochód, które musimy jeszcze z Krzychem wybrać, fryzjer i kosmetyczka umówione:) biżuterię będę robiła sobie sama ze srebra i kryształów Swarovski'ego (z kryształków takich samych jakimi wyszywana jest moja suknia), problem mam jeszcze z fryzurą... na 3 września mam umówione próbne czesanie, mam nadzieję, że moja fryzjerka mi coś doradzi bo ja kompletnie nie wiem co sobie na głowę wymyślić:P jesteśmy już po 3 lekcjach tańca, póki co nikt poza naszymi najbliższymi nie wie co tańczyć będziemy na nasz pierwszy taniec, a już na pewno nikt układu do wesela nie obejrzy poza naszą Instruktorką:D

Mam sporo zamówień do wykonania, a przy temperaturze 38st. za oknem i 25st. w domu ciężko będzie lepić... ale-najwyżej zamknę się z modeliną w lodówce:D

34 komentarze:

  1. Nie jestem pewna, kto dłużej w tej lodówce wytrzyma; Ty czy modelina ;) O nawet mi się rymnęło ;)
    Bardzo gustowne zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze jedno; dzięki kosmicznej temperaturze nie musisz płacić za prąd do wypalania modeliny, wystarczy położyć na trochę na słońcu na metalowym parapecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te zaproszenia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh to juz tylko 40 dni! Jak to zleci szybko, zobaczysz! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zaproszenia :)
    Mówię to ja - osoba po fachu ;)
    Gdzie zamwiałaś ? Chcę popatrzeć hihi
    U mnie też zaproszenia rozdane, tylko co gorsza dużo osób z mojej strony odmawia :( Ale to nic, dobrze że druga strona zwarta i gotowa hihi ;)
    Ja już suknie mam, wisi sobie w salonie do piątku przed slubem ;) buty, bolerko było w komplecie juz są, bukiet zamowiony, dekoracja na samochód jest, podziekowania dla gosci są - tylko brak garnitury dla mojego i całego zestawu ale to szybko się załatwi :)a obrączki ... mamy z cywilnego hihi, wystarczy ściągnąć przed mszą i załozyć spowrtowem podczas przysięgi hihi :D Udani jesteśmy :)
    Pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Twoj kolorek zdecydowanie najlepszy hihi :D
      A i zapomniałam napisać, dzięki Twojemu licznikowi na blogu więc ile zostało dzni tez do mojego slubu hihi :D

      Usuń
    2. hihihi:) ja tylko codziennie patrzę na niego i uświadamiam sobie jak niewiele czasu zostało... :)

      Usuń
    3. hihi
      właśnie weszłam zajrzeć ile to dni nam pozostało :D
      Mój L robi sie lekko nerwowy, chociaz juz cywilny mamy za sobą to jednak coś w nim siedzi ;) hihi
      ja na razie spokój :D
      A ty ? :)

      Usuń
    4. mi póki co sen z powiek spędzają formalności związane z rozbudową mojej firmy i przeprowadzką do naszego pierwszego wspólnego "M", czekam na telefon z salonu kiedy moja suknia będzie gotowa do pierwszej przymiarki-nie mogę się doczekać aż założę tą moją własną, która nie będzie wisieć na mnie jak na wieszaku, pospinana klamrami z tyłu:P

      Usuń
  6. o a tak niedawno było 100 dni :)
    ranysiu zazdroszczę, chciała bym jeszcze raz i raz i raz ...
    tak jak sobie przypominam , buty moje kupiłam za 6 zł na licytacji na A. nówki proste nieśmigane, do dzis w nich chodzę, fryzura ślubna była robiona na spontanie w dniu ślubu i była idealna.
    Z obrączkami mielismy też nie przyjemności, bo na mojej zamiast "BaNan" gość wygrawerował "BaRan", a na P. zamiast " Adzia" było "AnDzia" nie wiem skąd mu się to wzięło tymbardzej że miał na kartce drukowanymi napisane co ma byc...
    zleci , minie i też będziecie chcieli jeszcze raz :)
    wytrwalości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my akurat woleliśmy zostawić obrączki tak jak są, dzięki temu że zrobili je na odwrót są jeszcze ładniejsze:D

      Usuń
    2. no to najważniejsze że sa ładniejsze :)
      nam sie nie podobał baran i andzia - nawet wewnątrz obrączki , tym bardziej że nie mam na imie Ania a Agata :)

      Usuń
  7. Wszystkiego DOBREGO - to już tuż,tuż,tuż - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to już całkiem niedaleko do ślubu :* GRATULACJE:*
    ps. broszki cieszyły się niezwykłym wzięciem na spotkaniu, podobały się bardzo :)
    Dziękuje za upominek dla mnie :*
    pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zaproszenia, chociażby moim zdaniem lepsze by były bez tego kwiatka, ale jak kto woli. Naprawdę zamierzasz robić sama biżuterię? Wiem, że jesteś w tym zawodzie wręcz genialna i wgl. ale ja bałabym się, że mi nie wyjdą i będzie problem :)
    Zapraszam też do mnie:
    UNICORNSDAY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mam w swoich zapasach sporo własnoręcznie robionej biżuterii ze srebra i kryształów, a niedługo będzie ona dostępna też w ofercie mojego sklepu;)

      Usuń
  10. Śliczne zaproszenia :)
    To już tak blisko, powodzenia w dalszych przygotowaniach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zaproszenia! wprost idealne. Minimalistyczne, a jednak przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosto i z klasą-tak lubię:) trzymam kciuki za Was Natka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaproszenia piękne ;) podziwiam ze jeszcze w tym wszystkim masz czas aby zrobić sama biżuterię chociaż wiadomo, że zrobisz najpiękniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zależy mi na tym, aby pasowała do sukni, a że spokojnie mogę wykonać ją sama, mam pewien projekt i możliwość zamówienia kryształów identycznych jak w sukni-po co płacić komuś potrójną cenę za samą tylko nazwę "biżuteria ślubna" ;)

      Usuń
  14. bardzo ładne zaproszenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzurka ? Najlepiej prosta ... Moja znajoma miała ślub rok temu i jej fryzura była bardzo prosta a ona pięknie wyglądała . http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1024&bih=599&tbm=isch&tbnid=chkfq5S4wWA5aM:&imgrefurl=http://www.studio-mody.com.pl/dlugie-wlosy/&docid=nLTUP2hGaERJiM&imgurl=http://www.studio-mody.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/223.jpg&w=320&h=362&ei=t6_2UfukDsmRswbR7oCQBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:14,s:0,i:126&iact=rc&page=2&tbnh=153&tbnw=131&start=12&ndsp=23&tx=71&ty=38 - Zalecałabym przedłużyć włosy (zapytaj fryzjera), z tyły trochę podtapirować.. aby nie było widać spinki przypnij tam 2 prawdziwe małe róże w kolorze który ci pasuje. Uważam , że ta fryzura doskonale by wyglądała gdybyś miała całkowicie proste włosy. Jednak nie wiem czy w twoim przypadku włosy dałoby się przedłużyć .. Ta fryzura naprawdę świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) w moim przypadku akurat nie ma potrzeby przedłużania, mam dość długie swoje włosy:) ja jednak jestem za kokami i upięciami i chyba w tym kierunku pójdę:)

      Usuń
  16. u mnie tez będzie biało ekri :D ale boskie te zaproszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te zaproszenia <3


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no przygotowania pełną parą! 40 dni to bardzo niedużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zaproszenia ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego naj kochana :* szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku, aż łezka w oku mi się zakręciła! może moje marzenie też się niebawem ziści, tymczasem życzę szczęścia i jeszcze raz szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstawisz zdjęcia sukni ślubnej? Jestem bardzo ciekawa jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ślubie raczej na pewno:) póki co do dnia ślubu nie będzie oglądał jej nikt poza mną, moimi Rodzicami i Siorką:D

      Usuń
  23. Świetne zaproszenia. Ja tak samo jak niebieska żyrafa jestem zaciekawiona wyglądem twojej sukni ślubnej. Już nie mogę się doczekać aż ją zobaczę.

    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)