wtorek, 10 września 2013

Moje ślubne dodatki:D

DZIĘKUJEMY ŚLICZNIE ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA!:D

Dopiero dzisiaj udało mi się usiąść na chwilę do komputera...jesteśmy na etapie zbierania zdjęć od Gości, więc jak tylko zdobędę zdjęcia, na których ładnie będzie widać mnie i świeżo upieczonego Męża na pewno Wam pokażę! póki co ślubną fotorelację zaczniemy od dodatków:D biżuteria made by myself, bukiet z róż w kolorze ecru :)

 Tyle zostało z moich cudnych kwiatów od soboty...


 

 "GPS Installation-finished" :D
 
Moje śliczne paznokietki to dzieło Pani Asi z salonu "Świat Paznokcia" w Głuchołazach :)

A obrączki mamy taaaakie:D zrobione na nasze zamówienie, firma wykonała wzór odwrotnie niż zamawialiśmy-chcieliśmy środek gładki, a boki z wzorkami, ale przez ich pomyłkę wyszły o wiele lepiej niż chcieliśmy i takie już zostały:D


Sam ślub i wesele? BAJKA! wszystko poszło super, pomijając fakt kontuzji nogi, której nabawiłam się w sobotę w drodze do fryzjera było rewelacyjnie:D wszystko wyszło o wiele lepiej, niż planowaliśmy, po drodze mieliśmy łącznie 6 bram, każda zorganizowana przez naszych znajomych, znajomych znajomych, sąsiadów, był nawet Pan Kominiarz:D w kolejnych postach pokażę Wam jeszcze trochę innych naszych ślubnych bajerów:) czeka nas jeszcze sesja plenerowa, zdjęcia i nagrania z wesela od kamerzysty i fotografa będziemy mieli za ok. 1,5-2 miesiące...

Pozdrawiam serdecznie,
świeżo upieczona i szczęśliwa Żona Natajka:D

34 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze życia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak masz teraz na nazwisko? :) Oczywiście, jeśli możesz podać :) Gratulacje i wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, niech szczęście Was nie opuszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia! :-)
    jestem strasznie ciekawa jak to wszystko wyglądało u najsłodszej blogerki na świecie :-)))

    cieszę się Twoim szczęściem! i życzę jak najwięcej radosnych dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się obrączki szczerze wzorzyste obrączki wyglądają paskudne, lepszy by był jakiś diamencik u młodej i gładka u młodego a najlepiej w białym złocie :) Z biżuterią też nie zaszalałaś spodziewałam się czegoś subtelnego i delikatnego. Kryształy w bukiecie - żyyyygam na prawdę lubicie taki kicz? myślałam że wesele kogoś kto robi takie słodkości będzie bardziej stylowe...

    Katrine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na podstawie zaledwie 3 rzeczy oceniasz całe wesele, nawet na nim nie będąc? spoko:) biżuterię miałam zrobioną idealnie do sukni-takimi kryształami i w takich kompozycjach obszyty jest jej gorset. Kicz byłby gdybym zaszalała i zrobiła coś totalnie oderwanego od kontekstu:P kryształki w bukiecie? tak-bo były na sukni, były w biżuterii... a obrączki-no cóż, każdemu podobają się inne:)

      Usuń
    2. biżuteria jest piękna, delikatna i subtelna, nieprzesadzona, gorzej było by gdybyś się obwiesiła świecidłami jak choinka. Biżuteria to dodatek do całości, a nie element dominujący. Pokaż suknię wtedy będzie można ocenić czy kicz czy nie bo tak to jak dla mnie paplanina z czystej złośliwości. Bukiet też miałaś ładny i skromny, mi z kolei nie podobają się te pstrokate z kolorowymi kwiatami i ogonami bo dopiero wyglądają kiczowato.

      M.

      Usuń
    3. wiesz Natajko, są gusta i guściki=) wszystkim niedogodzisz, ważne że było tak jak chciałaś i jak chcieliście. Obserwując Twój blog i dbałość o każdy szczegół (jak naprzykład szczególiki w pakowaniu przesyłek) jestem pewna, że wszystko w całości świetnie się komponowało i było gustownie i elegancko=) ja sama wybrała bym identyczne dodatki, wcale nie są przesadzone i kiczowate, a eleganckie i z klasą=) szczęścia kochani!

      Usuń
    4. dokladnie! kazdy ma swoj gust, to co podoba sie jednemu niekoniecznie musi sie podobac drugiemu! jak dla mnie te dodatki sa sliczne! sama chcialabym takie miec;)

      Usuń
    5. Anonim mądry kiedy anonimowy. Gorzej jak trzeba pokazać swój nick w tedy krytyka się nie pojawi. Ale ilość hejterów świadczy o popularności bloga, więc Twój jest już o jednego wyżej:)Ja takiej biżuterii nie wybrałam, bo mam zupełnie inny gust i inną suknię, ale po to są setki obrączek, biżuterii, bukietów żeby każdy znalazł coś dla siebie. Ważne że Ty byłaś zadowolona

      Usuń
    6. a ja śmiem twierdzić, że teraz wszystko po kolei zostanie "skrytykowane", bo było idealnie, a jak było idealnie to innym żal ściska pewną część ciała i z czystej zazdrości będą po chamsku "krytykować". Natalko-było cudownie, ja Waszego ślubu i wesela nie zapomnę do końca życia. Ściskam Was mocno-bardzo zadowolona weselna "gościówa":)

      Usuń
  6. Bosh... anonimowi hejterzy. zdziwiłabym się, gdybym zobaczyła anonimowy komentarz z pochwałami. bo te, które zawierają tak denne i puste teksty, jak ten wyżej, to żadna nowość. cytując "żyyyygam na prawdę(naprawdę piszemy łącznie :*) lubisz taki kicz?" oj anonimku :D lepiej zajmij się czytaniem słownika ortograficznego niż pojazdami po świeżo upieczonej Pani B.

    pozdrawiam i całuję, Asiorek :*

    OdpowiedzUsuń
  7. solidny ten bukiet skoro jeszcze dzisiaj sie trzyma xD

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;) piękna biżuteria , nieprzesadzona, skromna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście życzę mnóstwa radości, miłości i szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęścia Ci życzę!! ;)
    Wspaniałe dodatki i oczywiście obrączki!
    Cudowne wesele. Miłości Wam życzę;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny bukiet :)

    Cudne obrączki ;) Gratuluję i powodzenia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szyk, klasa i elegancja! pieknie Natalia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :)
    Bukiet , obrączki i biżuteria wszystko piękne :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna biżuteria, obrączki. Wszystko piękne. Życzę szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo wszystkiego naj naj! ;) Nie mogę się doczekać zdjęć z twojego ślubu ;)

    rasberrynotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko ładnie pieknie :)
    śliczny bukiecik :)
    biżuteria rownież ładna, taka akurat delikatna i wgl :P
    obraczki nawet mi się podobają , choć ja wole klasyczne czyli bez zadnych wzorków itp :)

    Ale na prawde wszystko ładne, czekam na dalsze zdjęcia :)
    I życze wszystkiego najlepszego Nowej Drodze życie dla świeżego małżeństwa :) teraz tylko czekać aż rodzina się powiększy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Natajko wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :*
    czekam na fotki ślubne,uwielbiam oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego! Powodzenia na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny bukiet :) pozwoliłam sobie zajrzeć do Ciebie na fb i muszę przyznać że suknia przepiękna - prosta lecz elegancka i z klasą, no i jaguar - ah... jechalismy takim samym , pewnie dlatego mam sentyment ;)
    pozdrawiam i szczęścia na Nowej - chodź nie łatwej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego Na Nowej Drodze Życia !!! Fajna historia z obrączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uśmiałam się z tekstu o GPSie, jeszcze tego nie słyszałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie dodatki biżuteryjne najbardziej mnie interesowały, śliczna kolia, jakby szklana

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na nowej drodze życia wyglądaliście cudownie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)