środa, 25 września 2013

O ślubnych prezentach... :)

Kilka osób pytało jakie prezenty dostaliśmy z okazji ślubu... zacznę może od tego, że w zaproszeniach ślubnych, które rozdawaliśmy gościom dorzuciliśmy informację o tym, że zamiast kwiatów prosimy o wino i inne alkohole:) dostaliśmy mnóstwo różnego rodzaju trunków, które wystarczą nam na dłuuugie lata:) wiele osób dodatkowo dekorowało butelki, albo dorzucało mniej lub bardziej poważne gadżety:) w jednej torebce oprócz alkoholu znaleźliśmy na przykład smoczek dla dziecka i dwa jajka Niespodzianki:P


Jedna z ciekawiej ozdobionych butelek to prezent od mojego Kuzyna i jego Żony:)


Oryginalny bukiet od Siorki-kwiaty, cukierki, bocian i... 5 smoczków:D


był też słodki bukiet z... żelków!:D



Najbardziej dla nas zaskakujący i nietypowy prezent? od kolegi Krzycha, który jak sam go określił jeszcze przed weselem-coś niepraktycznego, czego w życiu byśmy sobie sami nie kupili:P


Dostaliśmy też jakiś specyficzny filtr do ulepszania wody, kilka kompletów eleganckich filiżanek, w tym jedne ręcznie malowane z pierwszymi literkami naszych imion:)

25 komentarzy:

  1. no proszę to dużo prezentów dostaliście :) my głównie koperty i kwiaty, kilka win, 3 książki typu jak ze sobą wytrzymać :D i zestaw ręczników "MĄŻ" i "ŻONA" :) bardzo miłe było to, że praktycznie w każdej kopercie była kartka z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :P My też dostaliśmy dużo rzeczy np. bardziej praktyczne odkurzacz mikser żelazko komplet sztućców zestaw talerzy i filżanek garczzki :P od chrzestnego tv od chrzestnych mojego kase :D i wg pamiatke fajna taką originalną, że aż nigdzie w googlach jej nie ma ani nawet wzoru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My też poprosiliśmy o wino i książki. Fajny pomysł bo niektóre kwiaty ledwo do wtorku wytrzymały, a miałam tylko 2 bukiety. Co miałabym zrobić z 30 sztuk?! Ale żeby goście nie poczuli, ze niby chcemy tylko drogie winiacze (dla każdego cena wina jest inna i kazdy co innego uważa za dobre wino) to była możliwość dania książek. Dostałam 4 książki a 5 idzie pocztą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty pokaż filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi fajne prezencioszki :)
    My też chcieliśmy wino albo ksiażki zamiast kwiatów i tak dostalismy 18 butelek wina w tym wino- hm.. potocznie zwane jabolem hihi :D kilka ksiażek i kwiaty z ... bibuły :D zawsze znajdzie się jakis freeq w rodzinie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu chcieliście, żeby dawano wam akurat alkohol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kwiaty szybko zdychają, książki rzadko czytamy, motyw z karmą dla schronisk albo przyborami do domów dziecka nam nie przypadł do gustu, a alkohol zawsze się przyda:D

      Usuń
    2. 'motyw z karmą dla schronisk albo przyborami do domów dziecka nam nie przypadł do gustu' ..?

      Usuń
    3. ...? tego typu instytucjom pomagamy w inny sposób przy każdej nadarzającej się okazji, poza tym ja regularnie przeznaczam coś ze swoich wyrobów na różne charytatywne aukcje:) czy to takie dziwne, że z własnego wesela chcieliśmy mieć pamiątkę typowo dla siebie?:)

      Usuń
  7. Chyba dzieciaczki się szykują :)) Fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jestes w ciazy ze tak smoczkami was obdarowali :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie jestem w ciąży:) taki bukiet to akurat tradycja na prezent ślubny w naszej rodzinie-motyw smoczków i bociek:D

      Usuń
  9. tez mielismy winko :) fajna sprawa moim zdaniem bo co z kwiatami po weselu? a winko na wieczor super sprawa :) a reszta prezentow u ciebie swietna i pomyslowa :) fajnie ze teraz ludzie mysla o czyms innym a nie tylko kwiaty i bombonierki:P my mielismy tez boćka pluszaka :) mile zaskoczenie bylo po weselu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z mężem prosiłam o ksiąźki :)
    mamy ładną koelkcję

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty!ozdobiona butelka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne i oryginalne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty według mnie te koniki są bardzo ładne a bukiecik od siostry sliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi zabawnie. W ogolę to chce Wam życzyć wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. A myślę, ze nie jestem jedyna ciekawa, jaka biżuterię miałaś na sobie podczas ślubu?
    Jeszcze raz samych pięknych chwil, z odrobinka pieprzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:) a zdjęcia mojej ślubnej biżu były tu: http://natajka89.blogspot.com/2013/09/moje-slubne-dodatkid.html

      notka "Moje ślubne dodatki", jest też w menu po lewej w popularnych postach;)

      Usuń
  15. zechcesz napisać jak dokładnie sformułowaliście zdanie o alkoholu zamiast kwiatów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciliśmy taki wierszyk:

      By o kwiaty znieść frasunek
      przynieś Gościu dobry trunek.
      Młodzi barek skompletują
      i serdecznie podziękują.
      Wino, whisky, likier, rum
      wybór to już będzie Twój.

      Usuń
  16. Przyznam, że ciekawy pomysł z alkoholami, nie wpadłabym na to. Ja za to zdecydowałam się na książki :) Całe tego mnóstwo mam. W sumie to dość ciężko było zanieść te wszystkie torby z książkami do domu haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mieliśmy taki wielki kosz wiklinowy na butelki, tyle ich nazbieraliśmy że się kosz nie domykał, a żeby wnieść to wszystko do naszego mieszkania na 3 piętro trzeba było z kosza odbierać do dwóch dużych ekotoreb i dopiero wnosić kosz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)