sobota, 21 września 2013

Ogłoszenia parafialne:)

Kilka osób, zapewne stałych Czytelników bloga, bez problemu zgadło, że... w Krakowie znów jestem:D tak! i właśnie z Krakowa serdecznie Was pozdrawiam:) Pan Mąż się szkoli, a ja po obiedzie śmigam do centrum. Wiecie co? po raz pierwszy wybrałam się do Krakowa bez aparatu... dlaczego go nie wzięłam? cholewka, nie wiem! i co? w Galerii Krakowskiej dzisiaj dość poważne eventy, pokaz mody z udziałem Macademian Girl, a ja zostałam z imitacją aparatu w swoim nieszczęsnym telefonie:/ ale coooo tam, i tak będę:D


Rozmowy kwalifikacyjne wczoraj poszły jak po masełku, zatem od października znowu jestę studentę:P nie wiem czy się cieszyć czy płakać, bo perspektywa wstawania po 5 nad ranem w soboty na autobus do Opola jest mało optymistyczna, ale dla garstki mojego ukochanego studenckiego Dream Teamu, który kontynuuje razem ze mną studia po licencjacie jestem skłonna wstawać co tydzień:D no i z drugiej strony przecież to mój ukochany angielski:D

I na koniec najważniejsze! W dniach 23-30 września wraz z Mężem mym cudownym będę w podróży poślubnej w Hiszpanii:) notki na bloga będą dodawać się automatycznie, a na wszystkie komentarze i maile odpowiem po powrocie. Na posterunku facebook'owym zostaje moja Siorka:) wszystkie dotychczas złożone przez Was zamówienia zostały zrealizowane, paczki wysłałam w czwartek, pozostałymi zajmę się po powrocie (odpowiednie osoby zostały o tym poinformowane, zwłaszcza ci, którzy czekają na obudowy do telefonów:))

Miłego dnia Kochani,
Wasza Natajka:)

11 komentarzy:

  1. ach! Hiszpania, super wybór :) zazdroszczę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego, udanego i bezpiecznego wyjazdu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wypoczynku Dziubaski=)

    OdpowiedzUsuń
  5. bedziemy tesknic!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego wyjazdu i wspaniałych wspomnień z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Pani studentko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, a ja z Krakowa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpania ♥.♥ Obowiązkowo wstaw zdj na bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)