piątek, 13 września 2013

Trochę o ślubnych dodatkach:)

KOCHANI BARDZO DZIĘKUJEMY WAM WSZYSTKIM I KAŻDEMU Z OSOBNA ZA DZIESIĄTKI ŻYCZEŃ!!! :)

Bardzo zależało nam, no dobra-ja bardziej przywiązywałam do tego uwagę:P aby mieć wszystko dopasowane i zgrane kolorystycznie, tematycznie itp.:) sala, w które odbyło się nasze wesele była dość elegancka i stylowa:) dlatego też dodatki, które wybraliśmy, staraliśmy się dopasować do jej wystroju i charakteru:D


Każdy z gości miał podpisane miejsce, w tym celu kupiliśmy winietki-krzesełka, które w siedzisku miały schowane coś słodkiego:D


My też mieliśmy swoje krzesełka:D



Nie mogło zabraknąć Księgi Gości Weselnych, w której znalazło się sporo ciekawych, wzruszających, ale i zabawnych wpisów:)


Etykietki na wódkę weselną zdecydowaliśmy kupić "z jajem":D dodatkowo zamówiliśmy usługę personalizacji, dzięki czemu na każdej etykiecie były nasze imiona i data ślubu:)


Podziękowania dla Rodziców? wpadliśmy na pomysł wykonania albumów z naszymi zdjęciami-od narodzin, potem kolejne zdjęcia jak dorastaliśmy, nasze wspólne zebrane z ponad 5 lat kiedy jesteśmy razem, potem zdjęcie wspólne z pierwszego spotkania naszych Rodziców i zostawiliśmy czyste karty na wklejenie zdjęć ze ślubu i wesela:) do tego było oczywiście coś słodkiego i wyskokowego;)


Mieliśmy też przygotowane podziękowania dla Dziadków:)


W środku były nasze zdjęcia z dzieciństwa z Dziadkami, tekst podziękowań przygotowany przez nas i data ślubu:)


Nawiążę jeszcze do pewnego wątku, który pojawił się przy okazji postów dotyczących moich dodatków do sukni, jej samej, mojej fryzury czy bukietu. Każdy organizuje swój własny ślub, każdy ma swój gust, jakąś własną wizję wyglądu siebie samego, wymarzony strój i pewien "plan" na ten dzień. My do swojego ślubu przygotowywaliśmy się rok:) wszystko mieliśmy takie, jak chcieliśmy, według naszych życzeń, kaprysów i wizji. Nam się to podobało, nie oczekuję z kolei, że akurat tego typu suknia, ozdoby czy dekoracje spodobają się wszystkim, przecież to nierealne, nudne i bez sensu:P

Miłego dnia Kochani!

44 komentarze:

  1. Ty-jak księżniczka, sala-jak w zamku królewskim... wesele iście bajeczne!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie dopasowane dodatki :) te etykiety są rewelacyjne :D
    a co do stroju- bardzo pięknie wyglądałaś! też bym taką suknię chciała na swoje wesele mieć :)
    Szczęścia życzę^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy pomysł mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;o sala, podziękowania, księga - coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. coś pięknego! a sala-marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie jak w bajce :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podziękowania, generalnie bardzo łady wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a Ty jak zawsze zadbałaś o wszystko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sala weselna cudowna :) zaproszenia również przepiękne. teraz czekamy aż pokarzesz nam swoją ślubną biżuterię sukienkę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sala jest bardzo ładna ale te królewskie wystroje straaaaasznie przytłaczają na większości wesel choć zdaję sobie sprawę że obecnie ciężko znaleźć coś innego co nie oznacza, że nie da się bo mi się udało :) Książka z wpisami jest fajną pamiątką jednak jej nie wykorzystałam bo wiem że moi goście są tacy jak ja a ja nigdy się nie wpisuje bo dla mnie to troszkę bezsens. Ja ktoś miał złożyć ciekawe życzenia to robi to z ust do ust lub dodaje życzenia do koperty. A jeżeli naprawdę są wyjątkowe to mimo wszystko zostaną w pamięci :) A co do tych naklejek to mimo iż pomysł zabawny sama uznałam że picie z domestosa nie jest zbyt przyjemne. Taką butelkę można dać znajomym którzy nie mogli przyjść, ale 50 letni wujek polewający 80 letniej babci środka do mycia kibli - podziękuję, a do wystroju waszej sali i tych delikatnych dekoracji nie bardzo się komponują.
    Szczęścia na nowej drodze życia:
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my akurat mieliśmy do wyboru w okolicy kilka sal, gdzie można było weselicho zrobić, ale zdecydowaliśmy się na tą-kierując się nie tylko (choć też, nie ukrywam) jej wyglądem:) co do naklejek na wódkę-masz rację, niekoniecznie wpasowały się w cały klimat jaki sami sobie narzuciliśmy, ale chcieliśmy wprowadzić jakiś jajcarski akcent:P

      Usuń
  12. Fajny pomysł z tymi albumami dla rodziców, sama marzę o czymś takim, ale niestety mój Luby nie ma żadnych zdjęć :/ Wszystko wyszło super i było pięknie. Gratuluję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matkoooo... marzę o takim weselu, takiej sukni i takich dodatkach jak Twoje... =)

    OdpowiedzUsuń
  14. super inspiracje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sala. Piękny wystrój. Cóż mówić tylko marzyć o taki ślubie

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację,że wszystkim nie dogodzi ;) Najważniejsze,że Wy byliście zadowoleni i było po Waszemu :)))
    U nas nie wszystkim gościom przypadł do gustu mój bukiet-wachlarz z róż ale mi się on podobał i to się liczyło dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze że był TWÓJ i taki jak TY chciałaś;)

      Usuń
  17. Wszystko wygląda pięknie, mam nadzieję, że podziękowania podobały się dziadkom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I oczywiście życzę Młodej Parze wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sala !!!! Ah ten szał przygotowań. Brakowało mi tego, gdy już było po wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te krzesełka;)


    http://ifeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Natka wiesz ze jesteś rewelacyjna? wynajmę Cię kobieto do organizacji mojego wesela!;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ci powiem tak: nieraz krytykuję twoje prace za niestaranność, ale czepianie się fotek ślubnych to naprawdę niskie. Wyglądałaś super, życzę wam obojgu szczęścia na nowej drodze życia. Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sala i te dodatki! Krzesełka mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  24. sala najpeikniejsza jaka widziałam 1 a wasze pomysly rewelacjua!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny wystrój!
    Mnie urzekła sala i pomysłowe krzesełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super to zrobiłaś wszystko wygląda po królewsku :):).Ech czytałam twoje notki na temat ślubu dodajesz zdjęcia z ślubu itp i od razu przypomniał się mój ślub,szukanie tej jedynej sukni ślubnej,szukanie restauracji,wybieranie zaproszeń itp i w końcu nasz wymarzony drugi bo drugi ale wymarzony dzień.Przygotowanie trwają bardzo długo a ten dzień leci szybko i nawet nie spojrzysz a już mija rok po ślubie he.Wszystkiego najlepszego :).Wyglądaliście bardzo pięknie i sala dekoracje również.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my jesteśmy JUŻ tydzień po... masakra, kiedy to zleciało?! :P dziękujemy bardzo:) pozdrowionka!

      Usuń
  27. Jeju masz talent! To wszystko pięknie wygląda, te podziękowania... I te krzesełka są świetne!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ;) Twoim blogiem jestem zachwycona od jakiegos czasu - a właściwie to wszystkim, blogiem, pracami itd. A sukienka ślubna MEGA! Sama będę chciała mieć podobną, jesli przyjdzie mi wychodzić za mąż. Bardzo tez podobają mi się dodatki. Powiedz, zamawiałaś je gdzieś czy sama wykonałaś? Są przesuper, te podziękowania itd...
    Mam jeszcze dwie sprawy ;) Pierwsza to pytanie: zadałam je pod ta odpowiednią stroną, ale niestety coś tam jest nie tak i nie mogę załadowac komentarzy tych dalszych, w sensie najnowszych. Widze tylko takie do połowy 2012 roku mniej więcej. Jakbyś mogła tu odpisać albo u mnie na blogu byłoby super. A pytałam o firmę, czy Twoja firma utrzymuje sie z podatkami, ZUSem itd. tylko z Twoich wyrobów?
    I jeszcze jedno, dodałam Cię do listy blogów które czytam, mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzało. ;) Pozdrawiam serdecznie i życze wszystkiego najlepszego Nowożeńcom! ;) Różowa Żyrafa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:)

      to co widać na blogu to moja praca, kokosów nie ma, ale wystarcza na utrzymanie firmy, opłaty i nowe materiały, a i na "waciki" coś zostaje:)

      Usuń
  29. pomysł z tymi krzesełkami - genialny! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł z naklejkami na wódkę- prześmieszny i kreatywny :) I świetnie, że daliście podziękowania dla dziadków, bo wielu o nich zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wymarzone dodatki :) Tylko pozazdrościć *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie przepiękne dodatki i prezenty :) Piękną mieliście salę. Ja pamiętam swój ślub, kiedy to mieliśmy salę w stylu pałacowym: złoto i czerwień. Ja miałam suknię z trenem i czerwoną kokardą z tyłu, czerwone buty i czerwony bukiet. Zaproszenia, które rozdawaliśmy zapraszanym miały bordową wstążkę, która była również i na księdze gości i na podziękowaniach dla rodziców w stylu takiego czegoś do postawienia. Także postawiliśmy na naklejki na wódkę z jajem, tylko, że my mieliśmy w nawiązaniu do Żywca :) Taki uśmiech mój w stronę męża, który przepada za piwem :D

    Ciekawe, czy wrzucisz jeszcze jakieś wpisy ślubne :) popatrzyłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze widzę ze Wasz ślub był niedawno! Gratulacje ogromne!
    Sala zgrana z zaproszeniami, mam nadzieje ze bawiliście się wybornie!

    Wszystkiego najlepszego, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie :)
    A mogę zapytać skąd zamawiane krzesełka-winietki? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)