środa, 2 października 2013

I'm back! :D

Wróciliśmy! cali, zdrowi, wypoczęci i zadowoleni:) a ja wracam znów do pracy i Waszych zamówień, których przez urlop nazbierało się całkiem sporo... bardzo Was proszę o cierpliwość, mam do odpisania ponad 200 maili, ponad 400 komentarzy na blogu do moderacji. Zamówienia zgodnie z informacjami podawanymi każdemu indywidualnie przed moim wyjazdem będę teraz kolejno realizować:) jak ja kocham swoją robotę!:D

Mam sporo zdjęć, sporo do opowiedzenia... jak część z Was wie, w podróż poślubną wybraliśmy się na hiszpańskie Costa Del Sol do miejscowości o wdzięcznej nazwie Benalmadena:) ktoś był może kiedyś? to kilkanaście km od Malagi:) ktoś pytał w poprzednich postach-wczasy wykupiliśmy w biurze podróży Itaka, były przeboje z wylotem i powrotem, bo 2 dni przed wyjazdem przesunięto nasz wylot aż o ponad 17 godzin! biuro wybrnęło z twarzą z całej sytuacji, bo w trakcie pobytu okazało się, że powrót do Polski też został przesunięty, więc koniec końców i tak wyszliśmy na swoje:) pochwalić należy za to opiekę rezydentki tam na miejscu i samą organizację transportu z i do lotniska tam w Hiszpanii;)

Zupełnie przypadkowo dostało nam się pokój z widokiem na morze, który z 6 piętra był naprawdę piękny:)

Do plaży z hotelu mieliśmy kawalątek, wystarczyło przejść kawałeczek drogi, przedrzeć się przez główną ulicę i już:P

Pogoda nawet nam dopisała, w sumie 2 dni były pochmurne, w jeden dzień padał deszcz, w dzień naszego wyjazdu pięknie grzało słonko, więc i ja i Krzysio pięknie się przypiekliśmy:P

Zastanawiam się jak teraz zorganizować wyjazdowe posty... czy opisać wszystko w jednym poście, czy może rozdzielić "na raty" żeby się nie mieszało... zdjęć mam naprawdę dużo, a chciałabym napisać co nieco o samej Benalmadenie i o wycieczce, na którą się wybraliśmy i co zwiedziliśmy:)

1. może rozdziel posty :-) skoro zdjęć dużo, czekam na relację!
    i cieszę się, że wyjazd się udał :-)

2. piękne widoki! a relacje podziel osobno, skoro dużo fotek to bardziej przejrzyscie będzie to podzielić;) czekam z niecierpliwościa!

3. Jak tam pięknie i przede wszystkim ciepło ; )

4. już wróciłaś?:) ale to przeleciało:D

5. jak dobrze ze juz jestes;)

6. Piękny widok na morze. Czekam na foto relacje :D Może być ich więcej niż 1 :D

7. Jak ja się cieszę, że wróciłaś.

8. Hiszpania jest świetna! za miesiąc lecę do Grecji więc też powinno być cieplutko. a u nas jak zwykle zimnooo. :((((((((((((

9. Po zdjęciach wygląda identycznie jak Calella na Costa Brava :) Kocham Hiszpanię!

10. Liczę, że zdjęć będzie więcej:)

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)