wtorek, 22 października 2013

Kiermasz biżuterii handmade na 4 urodziny Book A Coffee:D

Ha! w końcu, po kilku latach przerwy w kiermaszowaniu znowu będę mogła na żywo spotkać się z moimi Klientami:D i ze "starym" bardzo dobrym kiermaszowym studenckim teamem:) can't wait!

Już w najbliższy piątek 25.10 zapraszam osoby z Opola i okolic do Book A Coffee 
przy ul. Czaplaka 2 w Opolu:)


Będzie mnóstwo pyszności, mnóstwo dobrej zabawy i... mnóstwo fantastycznej ręcznie robionej biżu i innych bajerów, w tym i ja będę miała przyjemność stanąć ze swoimi drobiazgami:)



Aha-"wszyscy mają Instagrama-mam i ja!" :D tak! mój zarąbisty telefon w końcu zechciał współpracować z Instagramem i mimo starej wersji dziadka Androida póki co wszystko śmiga:D Zapraszam Was więc moi mili do obserowania mojego profilu na Instagram, gdzie na bieżąco postaram się wrzucać fotki z tego co czeka mnie w najbliższych dniach, a czeka mnie naprawdę wiele, boooo...
-jutro wyruszamy z Mężem W KOŃCU na zaległą ślubną sesję plenerową:D
-szykuję gadżety na swoje kiermaszowe stoisko, a zakupiłam kilka naprawdę fajnych bajerów i ekspozytorów:D
-ślęczę po 12-14 godzin nad Waszymi zamówieniami, kręgosłup zwija mi się w trąbkę, ale i tak kocham swoją pracę<3 a na Instagramie wrzucam fotki cykane podczas pracy:D
ZAPRASZAM!


12 komentarzy:

  1. Kochana ja wiem,że ta praca Cię męczy czasami i bolą plecy i wszystko,ale naprawdę efekt końcowy jest REWELACYJNY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!:D ale wiesz, to jest takie zarąbiście satysfakcjonujące zmęczenie:P

      Usuń
  2. no w końcu! będę na pewno, choćby po to żeby Cię poznać i zobaczyć na żywo Twoje cudeńka;) na szczęście studiuję w Opolu;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, chyba wpadnę coś znowu złowić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieszkać gdzieś koło Opola :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie eventy! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę! Szkoda, że w tym tygodniu! :( Bo byłam w zeszły weekend w Opolu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, chętnie bym się wybrała, ale...no właśnie... Nie wiem czy będę mieć w piątek czas :( A chętnie bym się z bliska przyjrzała Twoim wytworom < 3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)