sobota, 26 października 2013

Moje kiermaszowe stoisko:D

I po kiermaszu... :) dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili stoisko, dziękuję tym, którzy przyszli specjalnie do mnie:) to miłe! wielu z Was pytało, czy będziemy z dziewczynami jeszcze w najbliższym czasie... mamy więc w planach zorganizowanie podobnego kiermaszu przed świętami, o szczegółach będę Was informować:)

W przygotowania zaangażowany był nawet mój Mąż:D


 Moje stoisko wyglądało tak:


Te ekspozytory to strzał w dziesiątkę! no i nie musiałam targać ze sobą wielkiej tablicy korkowej, na której wywieszałam swoje wyroby do tej pory na kiermaszach:)



Mini patery przydały się do naszyjników:)


A taką kawusią raczyło nas-wystawców Book A Coffee:)


23 komentarze:

  1. słodkości :-) i do tego ta kawka :-)
    taki bajeczny kącik :-) nie sposób nie zwrócic na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mnie tam nie było :( Nadmiar nauki daje o sobie znać. Twoje wyroby jak zwykle świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha mąż jaki skupiony ;P
    pięknie pasują Twoje słodkości do tych wieszaczków <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kiermasz. Masz może w planach odwiedzić Gniezno? Przyszłabym po autograf :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądało Twoje stoisko ;) myślę że przyciągnęło mnóstwo ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że mnie tam nie było. Kawa wygląda pysznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to Twoje stoisko. Szkoda,że nie mogłam tam byś ze względu na ogromną odległość :( Cudne te stojaczki na kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a Ty jak zawsze zadbałaś o każdy szczegół, nawet kokardki dopasowane do obrusu masz na stojakach=) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz się dowiemy, ze to Twój małż wszystko robi. :D Lepi biedny z modeliny, skręca druciki itd. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nieee, mój Małż aż tyle cierpliwości nie ma :P

      Usuń
  10. Wygląda to wszystko cudnie *_____* Szkoda, ze mam tak daleko, też bym przyjechała Y.Y

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupiłaś takie stojaki ???????????????
    też byłam kiedyś na takim kiermaszu ale mi tak dobrze nie poszło D:
    ocenisz moje prace:
    http://jestezawieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)