poniedziałek, 11 listopada 2013

Ślubne zdjęcia z przygotowań:)

W zeszły czwartek, dokładnie w 2 "miesięcznicę" naszego Ślubu odebraliśmy zdjęcia z fotoreportażu i nagrania od naszego kamerzysty i fotografa:D ja jestem zachwycona! Czekamy jeszcze na fotki z pleneru i fotoksiążkę, nie mogę się doczekać:D
Obiecałam Wam tu we wrześniu więcej zdjęć, zastanawiam się tylko jak je kategoriami podzielić teraz żeby nie wszystkie na raz... mam też wycinek z samym naszym pierwszym tańcem, pokażę go Wam jeśli tylko ktoś nauczy mnie wgrywania filmików na youtube:P

Moja ślubna fryzura to inwencja twórcza mojej Mamy, Siostry i fryzjerki. Ja poszłam najpierw na próbne czesanie w sumie nie wiedząc kompletnie co chcę mieć na głowie:P miałam nakręcone loki, wszystkie włosy upięte na jedną stronę, a z tyłu wpięte 3 róże takie same jak w bukiecie:)


W całe moje wdzianko i inne dodatki przystrajała mnie Mamcia:)


Ktoś pytał wcześniej nie pamiętam czy na blogu czy na facebooku, czy miałam welon z takim zdobieniem na głowę - nie, welon był na przezroczystym plastikowym grzebieniu, stroik do włosów, który widać poniżej, kupowałam osobno:)


 

To jedno z moich ulubionych zdjęć:D


Tu akurat dobrze widać gorset sukni, zapraszam teraz do oceny czy faktycznie biżuteria, którą zrobiłam kompletnie "nie pasowała" do sukni, jak zostało to stwierdzone we wrześniu pod notką z naszymi pierwszymi ślubnymi zdjęciami, na których swoją drogą niewiele było tak naprawdę widać... :)


I z Sisterką, którą już z bloga znacie:) btw-po dziś dzień często pomaga mi w administrowaniu fanpejdżem:)

 

Nie wiem czy już Wam pisałam, ale mój Mąż od wjazdu na nasze podwórko został do mnie przyprowadzony wraz z obstawą, zakuty w... czerwone futerkowe kajdanki:P muszę przyznać, że moi sąsiedzi przygotowali nam fantastyczną niespodziankę i super bramę potem na wyjazd:D



Postaram się powybierać fotki na jeszcze jeden post związany ze ślubem i weselem, a potem podzielę się z Wami jeszcze zdjęciami z sesji plenerowej jak tylko je dostaniemy:) widzieliśmy już póki co nieobrobione zdjęcia, są bombowe:D

a dla zainteresowanych:
Makijaż-pani Gosia Wiktorska z salonu kosmetycznego Afrodyta w Głuchołazach
Fryzura-pani Kamila Pabjanek, zakład fryzjerski Kamila w Głuchołazach
Manicure-pani Asia Moskwa ze Świata Paznokcia w Głuchołazach

53 komentarze:

  1. Ja mam mało!
    CUDOWNA KOBIETA Z CIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaka ty chudzinka jesteś ;) prześlicznie wyglądałaś :) a dla sąsiadów wielki plus za inwencję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcia świetne. I to zdjęcie, które pisałaś, że ci się podoba jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne zdjęcia <3 wyglądałaś przepięknie! ;*

    // klikniesz na moim blogu w baner Aupie? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są mega! pieknie wyglądalas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz obłędnie! :) Naprawdę - z klasą :)
    A biżuteria jak dla mnie pasuje idealnie! Jest piękna i pasuje do góry sukienki i ozdoby przy welonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżutria jest śliczna :) Ludzie zazdroszczą ! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem biżuteria bardzo pasowała-delikatna i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem biżuteria fajnie się komponowała z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza żołnierska brama xD i szmatogłowy się znalazł xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam - wyglądałaś na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądałaś :) jestem ciekaw reszty zdjęć :)
    a co do biżuterii ładnie się prezentowała, wkomponowała się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałaś jak księżniczka :)
    I moim skromnym zdaniem stworzona przez Ciebie biżuteria idealnie pasowała do sukni :)
    Pozdrawiam
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, a biżuteria cudna i świetnie pasowała do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalko, ale Ty jesteś piękną kobietą! Cudownie wyglądałaś w tym wyjatkowym dniu, zachwyca mnie fryzura i makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękny uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciu, jejciu, jejciu, jak słodko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile zapłaciliście za fotografa bo zdjęcia nie są artystyczne tylko jak wujek cyfrówką ;) ale najważniejsze że tobie się podoba a wyglądałaś fantastycznie :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) a zdjęć z artystyczną obróbką w całej kolekcji ponad 800 też trochę jest:) osobiście jestem zwolenniczką takich właśnie zdjęć, bez zbędnych udziwnień, retuszów, filtrów itp. :) a sam fotoreportaż kosztował nas 1000zł

      Usuń
    2. A to w sumie nie drogo to i żałować nie ma czego, a ja o tych artystycznych to może źle się wyraziłam, a może ty nie tak odebrałaś. Za artystyczne rozumiem ujęcia, kąt padania itp. My mieliśmy super zdjęcia, a plener w Barcelonie (podróż poślubna i zdjęcia czyli jak to określił mój MONŻ za jednym zasiadem kolacja z obiadem ;D ) ale nawet za te cuda sądzę że wydaliśmy za dużo - 5000 choć w umowie było mniej, a fotograf domagał się jeszcze większej sumy dobrze że dostał opiernicz od mojego tż a to co poza umową dopłacone to już trudno sądzić o kilka stów się nie będziemy bo za prawników byśmy więcej zapłacili ;)
      Musiałam wylać moje żale ehhhh :/
      ale powtórzę się wyglądałaś cudnie choć brakuje mi jakiejś biżuterii jedzeniowej i różowej wstążki - ten kolor chyba na zawsze będzie kojarzył mi się z twoim blogiem ;)

      Ania

      Usuń
  20. Pięknie wyglądałaś, biżuteria cudo! Tylko jedna uwaga, biały kolor jest zarezerwowany dla Panny Młodej, a nie matki czy siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko trąbka, pamiętałyśmy o tym:) Mamcia i Siorka miały kiece w kolorze ecru, może niezbyt to widać na fotkach ale na pewno nie były białe:)

      Usuń
  21. piękne siostrzyczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja Ciebie :D nawet ja tu jestem :D nie miałam białej sukienki! nie moja wina, że fotograf tak rozjaśnił zdjęcie i wygląda jak biała :D pozdro Burki! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. nic tylko pozazdrościć Twojemu mężowi tak pieknej Kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
  24. prawdziwa księżniczka:) ślicznie wyglądałaś

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała kreacja, biżuteria, WELON, i Ty pięknaś :) Ale też mnie zdziwił troche kolor sukienki mamy- ale rozumiem, że zdjęcie mogło nie oddać ecru. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!:) zdjęcia faktycznie są dość rozjaśnione, ta sukienka ma o wiele ciemniejszy odcień, powaga:) pamiętałyśmy o tym, że nikt nie powinien mieć białej kreacji;)

      Usuń
  26. Mega - chcemy wiecej :)
    Ja c ppowiem ze jak kazdemy wyslesz cd z filmem i zdjeciami to juz wogóle :) - bedzie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Zaglądam tutaj od pewnego czasu i podziwiam jakie wspaniałości można wyczarować z modeliny i nie tylko, ale nigdy nie było odwagi napisać. Fryzura jest niesamowicie śliczna i taka delikatna. Makijaż tak samo. A biżuteria, którą pani sama zrobiła moim zdaniem pasuje do sukienki i jest równie delikatna co same ozdoby na sukni :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Mama i siostra b. dobrze wyglądają w bieli czy jak twierdzisz ecru mimo wszystko powinny wybrać coś innego np. jakieś pastele bo są i takie pm-ki co w ecru przed ołtarzem stoją :P

    Nikola

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny makijaż, delikatny i naturalny. pierwsze zdjęcie jest bajeczne - uśmiech jak gwiazda widać, że szczęśliwa jesteś :) jestem zdania, że zdjęcia jeszcze odjęły ci lat - bardzo młodo wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś piękna =O

    OdpowiedzUsuń
  31. jak królewna z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś śliczna ! A biżuteria jest poprostu cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie wyglądałaś pięknie. Nie wiem kto tam się pieklił o biżuterię, może faktycznie masz jej dość dużo, ale jest tak delikatna, że w ogóle nie przytłaczała całości. Świetny stroik/diadem na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądałaś:) fryzurka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia :) Również miałam wesele w ten sam dzień co ty :) Zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak królewna :)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko ;)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jak księżniczka:)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko ;)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)