poniedziałek, 25 listopada 2013

Zdjęcia ze Ślubu:)

Dzisiaj chwila przerwy od biżuteryjnych, a zwłaszcza świątecznych postów:) dzielę się z Wami kolejną częścią naszych ślubnych zdjęć, tym razem ze Ślubu:)

Męża do ołtarza zaprowadziły nasze kuzynki:)


mnie mój Tato:)

Lekki stresik był, najbardziej bałam się, że... zemdleję:P ale wytrzymałam!:D

 

Sama Przysięga Małżeńska w sumie poszła gładko, z uśmiechem na twarzach:)

 

Problem pojawił się, kiedy nadszedł czas nałożyć obrączki:D spuchły mi dłonie i Krzysio miał problem z wciśnięciem mojej obrączki na palec:P


...ale jakoś się udało:)



Po wszystkim razem wymaszerowaliśmy z kościoła...


...a przy wyjściu, wśród baniek mydlanych na głowy posypało się nam kilkaset grosików i torba cukierków:D


Dłuuuugo staliśmy pod kościołem zanim pozbieraliśmy wszystkie pieniążki i słodycze, potem były życzenia, jeszcze kilka fotek i pojechaliśmy na przyjęcie weselne:)


W kolejnym poście związanym jeszcze z tematyką ślubno-weselną wrzucę filmik z naszym pierwszym tańcem :D

41 komentarzy:

  1. Cuudowne zdjęcia!
    Te z bańkami najpiękniejsze!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Wasze zdjęcia :) Są naprawdę śliczne, nie dość że doskonałej jakości, to jeszcze te kolory i ta radość <3 no tylko patrzeć, patrzeć i patrzeć się chce :)
    Czekam na kolejny post tego typu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś :) Też miałam róże na ślubie pomimo walki mojej rodziny że to przecież kolce ma i nie szczęście będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsza Para Polskiej Blogosfery! Jesteście piękni i aż tryska od Was radość, szczęście i miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie razem wyglądacie! Wszystkiego najlepszego dla was, po raz kolejny ;)
    Zdjęcie z bąbelkami cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale miałaś piękną sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie zaraz będzie że się czepiam ale twój mąż strasznie nieelegancko siedzi na 4 zdjęciu od dołu. Ja rozumiem że ktoś się tak nauczy, ale rozłożone nogi? Psychologia mówi że jeżeli mężczyzna tak siedzi to ma ochotę na te sprawy z kobietą która jest na przeciwko. W kościele to chyba żadnej pani przed wami nie było więc był to po prostu wyraz nieelegancji.

    PS: Trochę sztuczne te zdjęcia z tą ręką na twoich kolanach, takie wypozowane.

    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieelegancko? nieźle trafiłaś powiem Ci, mój Mąż z wykształcenia jest psychologiem-psychoterapeutą, właśnie siedzi i się śmieje:)
      a pani fotograf do zdjęcia naszych dłoni z bukietem celowo kazała nam tak ułożyć ręce;)

      Usuń
    2. lol. gdyby siedział nóżka w nóżkę to byłby problem, że brakuje mu czegoś miedzy nogami

      Usuń
    3. no nie moge... do Basi-tak sie sklada ze znam i Natajke i Krzysia, uwierz mi że akurat Krzysiek to jeden z najbardziej eleganckich facetów "z fasonem", jakich znam;]

      pzdr!

      Usuń
    4. nie powiedziałam że jest nieelegancki tylko że siedzi nieelegancko! sposób siedzenia może na to wskazywać że jest nieelegancki! przez ostatni rok chodziłam na kursy psychologiczne (związane z obecną pracą) i wiem co mówię, a że twój mąż o tym nie słyszał to trudno

      A o zdjęciu to powiedziałam przecież że wypozowane ty potwierdziłaś więc o co się spinasz?

      Mój prawie mąż jest fotografem i jak mu pokazałam to zdjęcie w kontekście moich przemyśleń psychologicznych olał sprawę bo na zdjęcie nie mógł patrzeć. Określił słowami "fotograf amator". Kobieta która robiła wam zdjęcia dała po prostu kliknęła w byle programie czarno biały i oto efekty.. Postacie powinny być jaśniejsze a całość ciemniejsza inaczej wyglądacie trupio i byle jak :/

      Basia

      Usuń
    5. różne są gusta, różne preferencje:) jednym podoba się to, innym co innego. My ze zdjęć jesteśmy bardzo zadowoleni, poza tym na podstawie kilku tu zaprezentowanych nie można od razu nazywać kogoś amatorem i przekreślać całego fotoreportażu, to tylko niewielki wycinek z ponad 800 zdjęć które mamy z samego ślubu i wesela:) poza tym nie uważam żeby mój Mąż siedział rozkraczony nie wiadomo jak, i to akurat na tym konkretnym zdjęciu, no ale to tylko moja opinia:)

      Usuń
    6. Nie prawda te zdjęcia ala wypozowane są super. Tez takie mam.!
      Takie mają być!!!!
      A co dosiedzenia to czepiasz sie szczegółów.

      Usuń
    7. mają być naturalne nie pozowane, a oceniam te które wybrałaś, a wybrałaś je bo twoim zdaniem były najlepsze z danej partii materiału nikt złych by nie pokazał więc można wnioskować aha i ja bym się zastanowiła nad ilością zdjęć szczerze wolałabym 100-200 ale naprawdę wyjątkowych niż 800 chłamu... przy fotografii ślubnej jakość rzadko ma się do ilości... czytałam też komentarze pod innymi zdjęciami ślubnymi i pisałaś że płaciłaś bodajże 1000 zł jeżeli ktoś za 1000 zł zrobi 800 zdjęć to sorry dobre to nie może być... (..... bo lubię.....)

      Basia

      Usuń
    8. wybrałam zdjęcia bardzo wyrywkowe, które łapią się tematycznie do posta:) trudno byłoby mi sieknąć ich tu kilkaset, bo kto by to oglądał? kierowałam się przede wszystkim tym, co na zdjęciu, a nie na ile szałowe i wyjątkowe ono jest... poza tym nie jestem wybitnym fotografem żeby wychwycić wszystkie niedoskonałości, jako laik i fotograf-amator jestem ze zdjęć zadowolona, Ty na swój ślub wynajmij sobie profesjonalistę, który niech Ci zrobi nawet 20 zdjęć, ale takich, które Cię zadowolą:) ja nie uważam swoich zdjęć za chłam, wręcz przeciwnie;)

      Usuń
  9. A mi najbardziej podoba się pierwsze zdjęcie. Pan Młody stoi na nim taki... pewny siebie, otoczony dziewczynami (fajnie, że były dość zgrane kolorystycznie). Ale najlepsza jesteś na tym zdjęciu Ty :) Za pierwszym razem wgl Cię nie zauważyłam, ale jak się przyjrzeć... Natajka, oddychaj głęboko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kilkaset tylko 615 grosików! rok zbierania kilkanaście sekund rozrzucania :( :D

    Dżoana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sistars pamiętaj że nie tylko Ty rzucałaś :P więc było tego więcej :D

      Usuń
    2. ale ja chodziłam i "częstowałam" nimi gości ;D

      Usuń
  11. Bardzo do siebie pasujecie wizualnie :) Pięknie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądaliście nieziemsko *.* Cudowna suknia ślubna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się powtórzę, ale jak tak na Was patrzę to wyglądacie jak Księżniczka i Książę z bajki;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. U mnie też ostatnio trochę ślubnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna z Was para,wyglądaliście pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Będzie co wspominać przez lata...

    OdpowiedzUsuń
  17. te z bańkami <3 magiczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki to samochód? :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhh co to był za ślub :) przepięknie wyglądaliście !!!!! Co do komentarzy wyżej .... hmmm najważniejsze, że Tobie się podobają zdjęcia. Sorki - Wam !!! Bo to Wasze wyjątkowe chwile. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż miło patrzeć na Wasze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądałaś, bajeczna suknia :) To czarno-białe zdjęcie jest śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, A jak nazywał się fotograf jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani na imię miała Ania o ile dobrze pamiętam, a współpracuje ze Studiem Radek z Nysy, gdzie podpisywaliśmy umowę:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)