niedziela, 1 grudnia 2013

Nasz pierwszy taniec :D

Dzisiaj dzielę się z Wami nagraniem naszego pierwszego tańca z wesela... proszę tylko, abyście mieli na uwadze, że nie jesteśmy profesjonalnymi tancerzami, a na przygotowanie całego układu razem z naszą Instruktorką poświęciliśmy wiele godzin:) my z efektu końcowego byliśmy zadowoleni, gościom bardzo się podobało - i to dla nas najważniejsze:D enjoy!


A przygotowywała nas Instruktorka tańca Kasia Stępień, ze szkoły tańca Novomex w Opolu:) dziękujemy!

37 komentarzy:

  1. powiem tylko tyle że dopiero teraz można ujrzeć całkowite piękno twojej sukni :) tak ślicznie i delikatnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednym weselu, na którym byłam też mieli wyuczoną choreografię. Wy też wypadliście pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*


    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny.
    My też się szkoliliśmy, ale ja miałam od połowy na śmiechowo wyginam ciało smiało.
    Ale goście mieli ubaw :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow na prawdę wyszło wam to rewelacyjnie :).Też chciałam iść na jakiś kurs tańca na pierwszy taniec ale mąż za bardzo nie był tym zachwycony a po 2 mieliśmy tylko 3 miesiące do ślubu więc nie wiem co by z tego wyszło,Ale wam to na prawdę rewelacyjnie wyszło gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o masz Ci babo placek...popłakałam się :p
    Zawsze wzruszają mnie takie filmmiki :} nawet jak są te śmiechowe wymyślne tańce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna piosenka i piękny taniec! brawo, wyglądałaś jak księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, śliczna z Was para :D
    Szczęścia <3
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. to było poprostu niesamowite!!!!!!!! wyglądaliście pięknie, taniec super, sala z tego co widze to chyba na jakimś zamku;D iście królewskie wesele! a jak Ty się Natalko pięknie uśmiechasz do tego męża swojego, jak Wy na siebie patrzyliście tam... rozpływam się przy komputerze patrząc na Was;D

    OdpowiedzUsuń
  10. uch...... pięknie. I taniec, i Wy dwoje. Mnie to czeka w przyszłym roku. Powiedz, jest przed tańcem wielka trema? Bałaś się,że pomylisz kroki?
    A tak poza tematem: może masz ochote na małą zabawe u mnie? Twoje słodkości będą tu pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny pierwszy taniec. Na tym filmiku dopiero widać sukienkę w całej okazałości, była śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak można wiele miesięcy przygotowywać się do "chodzenia" w rytm muzyki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele miesięcy? a kto Ci tak powiedział? chodziliśmy na lekcje raz w tygodniu, po jednej godzinie, od lipca czyli 2 miesiące przed ślubem:)

      Usuń
  13. Ślicznie, naprawdę przepięknie! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna suknia ślubna :) Mieszkasz w Opolu? Ja studiuje na UO w Opolu
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam przez ostatnie 5 lat... teraz już z powrotem w rodzinnym mieście;)

      Usuń
  15. Cudownie wyglądaliście! Widać takie szczęście wypisane na Twojej twarzy, że aż się łezka w oku kręci ;)
    Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądaliście! Widać takie szczęście na Twojej twarzy, że aż się łezka w oku kręci :)
    Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  17. ojeju jeju, ale słooodko! :D tak pięknie i spokojnie wyglądał Wasz taniec. Nasz to jakaś masakra była hahaha :D no, ale myśmy trenowali zaledwie 2 tygodnie ;-) więc i tak był sukces. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka i wasz taniec też. Uroczy był :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No No No, można się chwalić, pięknie wykonany taniec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Układ był na prawdę ładny ale twój mąż łapał cię tak jakby bał się że zrobi ci krzywdę i to dało się wyczuć oglądając filmik. Było troszkę sztucznie, ale my patrzymy z dość bliska, goście stali jednak trochę dalej i mogli nie zauważyć tych gestów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze jak oglądam pierwszy taniec na filmikach nie mogę sobie wyobrazić siebie na swoim własnym ślubie. Chyba wynajmę jakąś babkę podobną do mnie, która zatańczy za mnie. :D Nie lubię tańczyć i nie umiem. :D Miałaś piękną suknię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. NIe tyle taniec mi sie podobal tak bardzo co te spojrzenia... usmiechy.. i ten pocałunek w reke! mega emocje! klimat jest :o

    OdpowiedzUsuń
  23. aaale pięknie wyglądaliscie :D:D:D cudowie:D:D:D usmiech to mi sie samoistnie na twarzy pojawil!!:D:* <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie:) tak delikatnie:)
    my celujemy w wiedeński, ale jest trudniejszy. Jak nam nie będzie wychodziło to może się wspomożemy Waszym filmikiem:) P.

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej, łzy wzruszenia aż mi napłynęły... naprawdę! to było takie pięękne, jak z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna sukienka ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie prowadziłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie choc widac było ze sie strasznie stresowaliscie

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka bardzo ladna :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka i bardzo ładnie zatańczyliście :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)