niedziela, 29 lipca 2012

[293]Naszyjnik babeczka w kropeczki-18

Ostatnio miałam fazę na babeczki i torciki, w różnej postaci:D dlatego też sporo ich możecie się spodziewać w najbliższym czasie:P głównie dlatego, że wykonywałam sporą partię biżuterii do sklepu "Surfersam", który znajduje się w Chałupach:) przy okazji serdecznie Was tam zapraszam:) będzie też duuuuuża herbatnica, nowe pudełko oraz pojemnik na przybory:D dużo wczoraj malowaliśmy z Tatą:)
dzisiaj mam dla Was babeczkę w kropeczki-to chyba najlepsze określenie dla niej;) zawieszona na 60cm kulkowym łańcuszku;)



średnica podstawy: 2,5cm
wysokość babeczki: ok. 3,5cm

PS. po zrobieniu i obróbce zdjęć zorientowałam się, że źle docięłam kokardkę, ale właśnie ją poprawiłam, więc nie ma już tych strzępiastych brzegów:)

31 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta babeczka, wyróżnia się od innych, nie jest nudno :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Słosziutka jest! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukradnę ci Gooo ;P
    jest ślicznyyyy.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodko tu na blogu ;D
    Mogłabyś napisać trochę o robieniu takiej biżuterii ? Małe instrukcje specjalnie dla mojego bloga www.dominica-art.blogspot.com . Dla CIebie reklama ;)


    Czekam niezwłocznie na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo rozumiem na czym miałoby to polegać?:)

      Usuń
  5. czerwona ! <3 zrobisz kiedyś jakiś tutorial ? :D


    cherry-cookiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo chętnie, tylko proszę moją dobę podwoić do co najmniej 48 godzin:D

      Usuń
  6. Aż mam ochotę to zjeść ! ^^
    Robisz śliczną biżuterię < 3


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNA! Mam takie pytanko: Z kąd bierzesz te foremki? Bo pytałam się już na wielu blogach i odp. nie dostałam. A zaczynam dopiero swoją przygodę z modeliną i nie za bardzo jeszcze rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi sweetie, You have a great blog, that's really cute :)
    I hope you'll like my blog
    Kisses ♥

    (http://kitkatkorpan.over-blog.com) ^^
    You can follow me on Bloglovin, I'll do the same if you want HiHi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie smaczniej, niż na moim blogu kulinarnym :) Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem blisko Chałup i chętnie zobaczę, co tam zrobiłaś i wysłałaś :). W Chłapowie blisko plaży też są sprzedawane rzeczy z modeliny bardzo podobne do twoich. To twoje?;d

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze libilam takie kokardki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. masz pozytywnego bzika na punkcie babeczek, ale są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !!


    ale cudeńko !!!


    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna. ^^
    Ile kosztuje takie cudeńko? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. jest napisane w treści posta -60cm ;)

      Usuń
    2. Dziękuję i odwiedź proszę mój blog: jedzmodlsiekocha.blogspot.com

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)