czwartek, 28 lipca 2011

Natajkowa biżuteria w nowej odsłonie:)

Witam na blogspocie tym razem! Długo zbierałam się za to, aby przenieść swój blog z ownloga właśnie tu. Sporo czasu zajęło mi przerzucenie aż 372 notek z biżuterią z poprzedniego bloga, ale chcę mieć wszystko w jednym miejscu:) kolorystyka szablonu i dodatki póki co jeszcze i mnie rażą w oczy (różowy nie należy do moich ulubionych kolorów:P), ale zdecydowałam, że taki właśnie zestaw najlepiej pasuje do mojej obecnej twórczości:D pomijam fakt, że mój chłopak po zobaczeniu go stwierdził, że cyt. "wygląda jak strona internetowa restauracji":P zastanawiam się tylko co zrobić z licznikiem odwiedzin-kontynuować ten z poprzedniego bloga, czy może założyć nowy? szkoda troszkę ponad 11.000 wejść... Postaram się z czasem opanować wszystkie blogspotowe szmery-bajery, a już niedługo wrzucę zdjęcia kolejnych moich biżutów:D zapraszam serdecznie i pozdrawiam wszystkich Odwiedzających.

Natajka

12 komentarzy:

  1. OMG dziewczyno - podoba mi się wszyyyyyyyystko!!:D i klasyczne i ciasteczkowo-słodkie wytwory o swarovskim nie wspomne:D
    jedyne co to ceny w kazdej notce by sie przydały zebym wiedziala czy mnie na cos bedzie stac:P buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta Twoja biżuteria :-)
    zakochałam się w niej normalnie :-D

    http://be-lucky-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ty wiesz przecie , że mi słitaśność nie przeszkadza nigdy i w niczym :P ja ciebie tez już dodałam, aczkolwiek mnie ostatnio częściej na fejsie można znaleźć niż tu;) a w ogóle to już dawno miałam napisać że jestem zszokowana taką zmianą repertuaru u Ciebie (tylko że na portalu W to ja się rzadko wypowiadam z wiadomych względów:P). Ale ten szok jest jak najbardziej na "plus". Dobrze że ja się już w słodkości nie bawię, bo bym ci oczy wydrapała za konkurencję, a raczej za Twoją bezkonkurencyjność! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się. Szczerze ? Myślę, że to wina jej jakości. Jest zrobiona na nitce a nie na żyłce. Fajny blog :)

    www.maniaczka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, że mnie odwiedziłaś i poinformowałaś o istnieniu tak wspaniałego blogu :) Na prawdę cudowne biżutki!!! A szablon bloga choć i ja za różem nie przepadam (a też w tym kolorze mam ;p) jest na prawdę udany :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Klikasz „PROJEKT” (na górze bloga lub w pulpicie nawigacyjnym) Dalej ”DODAJ GADŻET” pwybierasz „Lista blogów” i musisz tam zaznaczyć „Miniatura najnowszej pozycji” jeśli chcesz żeby wyświetlały się fotki najnowszego postu 

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jakie słodkości! Na pewno będę odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma za co :)

    PS. Zachęcam do OBSERWOWANIA MNIE I DODANIA DO LISTY PODGLĄDAM :) Ja dodałam Cię do mojej Odwiedzam [PL]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ! Świetna biżuteria i super kolory. Zgadzam się z pierwszym komentarzem: napiszesz ceny ? Dołączyłam do obserwujących i liczę na to samo :)

    moda-vogue-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oo.. dzięki :) Nie zauważyłam. :b

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta biżuteria ;)
    Ciekawie się zapowiada :>
    Z pewnością będę tutaj częściej zaglądać :)
    Dziękuję za koma :*
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)