piątek, 27 lipca 2012

KONKURS: Zaprojektuj i wygraj SŁODKI KUFEREK!

Z okazji 1 roczku mojego bloga ogłaszam konkurs! Każdy ma szansę wziąć udział, każdy ma szansę wykazać się kreatywnością:) Tematem jest wykonanie projektu-czy to na komputerze, czy na papierze-słodkiego kuferka:)

ja wykonam kuferek według projektu, który wygra, a jego autor otrzyma go w prezencie!

Do ozdobienia jest ten oto kuferek:
wymiary: 15,5cm x 8,5cm x 8cm

ZASADY:
1. Kuferek można narysować w dowolnym rzucie, jak będzie Wam lepiej-można samą górę, można rzut taki jak na zdjęciu, można przód-to pozostawiam Wam do wyboru:)
2. Kolorystyka do wyboru
3. Elementami ozdobnymi mają być słodycze, filiżanki, czajniczki, talerzyki-czyli wszystko to, co zawiera w sobie tworzona przeze mnie biżuteria:)
4. Projekt może być wykonany w komputerowym programie graficznym lub na papierze (do przesłania na maila będzie wówczas skan lub zdjęcie tak wykonanego projektu)
5. Jeśli nie jesteście pewni czy wpadnę na to jakich słodkości użyliście możecie je po prostu popodpisywać:)
6. Z racji tego że są wakacje i dużo wolnego czasu na wykonanie i przesłanie projektów dajemy sobie dwa tygodnie:)
7. Projekty (plik z programu komputerowego/zdjęcie/skan) przysyłamy na adres e-mail: natajka89@gmail.com w tytule wpisując "KONKURS imię i nazwisko"
8. Na Wasze prace czekam do 10 sierpnia 2012r. do północy
9. Zwycięski kuferek wybierze niezależna komisja w składzie: ja, Krzysio i Siorka:D
10. NIESPODZIANKA: 11 sierpnia wszystkie projekty trafią na mój fanpage na facebooku do głosowania. Autor pracy, która w ciągu tygodnia zbierze najwięcej kliknięć "Lubię to" otrzyma biżuterię z wybranym słodyczem z zaprojektowanego przez siebie kuferka:)
11. Osoby posiadające bloga wstawiają baner w notce/menu bloga
12. Osoby nieposiadające bloga, ale konto na facebooku udostępniają na swojej ścianie link do tej konkursowej notki:)
13. BONUS: zwycięski projekt wraz z moim jego urzeczywistnieniem zostanie zaprezentowany na moim blogu wraz z podaniem adresu bloga/strony autora, więc to również reklama dla Was;)


BANERY:



KOD BANERU DO POBRANIA TUTAJ

Lub mniejszy:

KOD BANERU DO POBRANIA TUTAJ

Wszelkie pytania, zażalenia, protesty, sugestie proszę zostawiać w komentarzach pod tym postem:)

ZAPRASZAM DO ZABAWY!:) Liczę na Waszą pomysłowość!:)

76 komentarzy:

  1. Super pomysł! Zdecyduję się raczej na papier, w programach graficznych nie jestem za dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ma jednak pytanko ;) czy umiesz i możesz zrobić polewę czekoladową/czekoladową bitą śmietanę?

      Usuń
    2. Jeszcze jedno: czy są potrzebne dokładne wymiary, co do cm itd?

      Usuń
    3. pewnie że zrobię i polewę czekoladową i czekoladową bitą śmietanę:) na którymś z moich kuferków nawet taka była:) a wymiarów nie trzeba, ja podałam wymiary kuferka żeby wziąć je pod uwagę przy projektowaniu rozmiarów poszczególnych elementów;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na konkurs :)Natajko a powiedz mi czy robisz może lusterka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie robiłam, ale mogę zrobić:) a jakie konkretnie Cię interesuje?

      Usuń
    2. No właśnie jeszcze do końca nie wiem, bo widziałam gdzieś kiedyś takie lusterka z owocami i bardzo mi się spodobały, szukałam u Ciebie an blogu ale właśnie nie znalazłam. Na pewno okrągłe i otwierane, niezbyt duże i na wierzchu jakieś słodkości, tylko właśnie żadnej konkretnej wizji nie mam :)

      Usuń
    3. poszukam takiego i dla przykładu udekoruję, chyba że masz swoją konkretną wizję;)

      Usuń
    4. No właśnie nie mam jakiejś konkretnej wizji wole się zdać na Ciebie :) ważne żeby było słodkie, cukierkowe, w kolorach najlepiej różowym coś w tym stylu :)

      Usuń
  3. ja się oczywiście zgłoszę ;)
    http://kolojowa.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooooo to coś dla mnie!! :D Czytam Twojego bloga od dawna, a na ten konkurs niezmiernie się cieszę. :P
    No to zabieram się do pracy! :)) Aaaaaaaaaaa! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj, ale świetnie wymyśliłaś ten konkurs ! :)
    wezmę udział :)) spróbuję narysować to co chodzi mi po głowie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. można przysłać dowolną ilość projektów, będzie weselej:P

      Usuń
    2. To dobrze, bo mam trzy pomysły i nie wiedziałam, które wybrać. :p

      Usuń
  7. fajny konkurs, aleja niestety nie mam szczęścia w takich konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu akurat nie trzeba szczęścia a trochę pomysłowości:)

      Usuń
  8. świetny pomysł, zabieram się do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to trzeba będzie się wykazać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno coś zaprojektuję ^^, zapraszam do mnie na nowy wpis i gratuluję tak cudownego i wspaniałego bloga i życzę Ci kolejnych lat sukcesów i powodzeń ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!:P Na pewno wezmę udział :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i pomysłowy konkurs :) Chętnie wezmę w nim udział... a co z tego wyjdzie to zobaczymy :) Blog jest coraz fajniejszy i życzę Ci kolejnych lat robienia biżuterii i blogowania xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY POMYSŁ :) Już zabieram się do myślenia, a czy jedna osoba może przesłać więcej niż jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, będziemy mieli w czym wybierać, a ja strasznie lubię Wasze pomysły:D

      Usuń
  14. super konkurs, akurat szukam jakiegoś kuferka do mojego nowego pokoju ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a czy można wymyślić własną propozycję ozdoby, np. jakąś wymyśloną muffinkę ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że można:) motyw przewodni to słodycze:D

      Usuń
    2. to już mam kilka pomysłów w głowie :)

      Usuń
    3. czekam z niecierpliwością:)

      Usuń
  16. Fajnie, że wybiera komisja, bo konkurs przez lajkowanie niestety
    nie zalezy od talentu czy pomysłu ale ilości znajomych/ zmuszonych osób przez maile i komentarze do głosowania:( i spotkałam się że ktoś miał 1000 pkt/lajków w jeden dzień:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były przez to dyskusje przy poprzednim konkursie więc tym razem głównego zwycięzcę wybierzemy my;)

      Usuń
  17. Mam pytanie jeśli ktoś decyduje się wykonać swój projekt w kolorze, czy można zrobić ołówkiem i ew. podpisać jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, fantastyczny pomysł z konkursem. Zastanowię się sam nad wzięciem udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy konkurs :)
    Zapraszam do śledzenia rozwoju mojego małego biznesu z przerabianiem t-shirtów, dopiero początek! Więcej na http://dwtshirts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny konkurs!Ale mam małe pytanie,a mianowicie-czy jest jakaś wyznaczona granica wiekowa?Chciałabym wziąć udział w konkursie,mam 12 lat,więc wolałam się zapytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma żadnych ograniczeń wiekowych:)

      Usuń
    2. O,dziękuję za odpowiedź,biorę się do pracy:D

      Usuń
  21. Świetny konkurs!Jednak mam małe pytanie,a mianowicie-czy jest jakaś wyznaczona granica wiekowa?Chciałabym wziąć udział w konkursie,jednak mam 12 lat,więc wolałam się zapytać:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba być obserwatorem ?


    Chealseavol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny konkurs zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A i banerek jest na moim blogu modelindesign.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak nie mam facebook ani bloga?

    OdpowiedzUsuń
  26. Już się zrobił tylko zeskanować, wysłać itp. i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością:D mam już dwa inne projekty, naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona Waszymi pomysłami!:D

      Usuń
    2. Wysłane ;D łohoo ale dużo,

      Usuń
  27. Bardzo ciekawy konkurs, i coś już czuję, że będzie wielu chętnych:)
    Mam pytanie: Czy praca wykonana na komputerze może być z kolażu różnych zdjęć?

    pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że tak,aż sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie:-) odzdrawiam!

      Usuń
  28. Genialny konkurs! :D Już zabieram się do pracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno wezmę udział w najbliższym czasie zabieram się do roboty. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się ;)
    http://kolojowa.pinger.pl/
    A tutaj suchar na po prawe humoru
    Co robi ksiądz po mszy??







    CZESTOCHOWA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha dzięki!:D i czekam na Twoją pracę:D

      Usuń
  32. Czy można wybrać kolor kuferka?

    OdpowiedzUsuń
  33. :) Pomysł super w sam raz na czas który mnie spotkał- człowiek chory w domu i co mogę- tylko leżeć- więc laptop na kolana i do dzieła:)
    Konkurencjo- bój się- nadchodzę ;D ha ha ha Żartuję
    Miłego wymyślania wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo i ja chętnie wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ;( O szkoda... chciałam się zgłosić, ale 5 - 16 sierpnia wyjeżdżam, a już nie zdążę zrobić pracy. Żałuję, bo konkurs i nagroda świetna.. :) Ale i tak życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też zgłaszam chęć wzięcia udziału. Mam nadzieję że się nie pogniewasz bo wykorzystałam twoje zdjęcia pochodzące z jednej z galerii- (ostatnio rysowanie nie wychodzi mi najlepiej).

    www.besu-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Baner można dać w poście(?) bo, ja nie umiem wstawiać w boczny paczek ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze raz napiszę ze wygrałaś u mnie w Candy :) i zapisuję sie do Twojego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście, że się zgłaszam, właśnie biorę się do roboty, będę musiała zrobić zdjęcie aparatem ;)
    Baner wstawiłam na pasku bocznym :)
    Dodatkowo obserwuję :)
    http://the-olikasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się ♥ projekt już jest wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepraszam, ale mogę zadać jeszcze jedno pytanie ?
    chodzi o to, że nie mogę sobie poradzić z wstawieniem baneru na blogu, tak więc czy wystarczyłoby jeżeli udostępnię na nim jedynie link do tej konkursowej notki ? :)
    przepraszam, że sprawiam kłopot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wejść w projekt bloga-> dodaj gadżet-> html/java script-> wklej kod wybranego baneru i zapisz:) a jeśli nie zadziała to wklej link;)

      Usuń
    2. aha, dziękuję za wskazówki :)) baner w bocznym pasku jest, także jest okej :)
      nigdy wcześniej nie wstawiałam niczego przez html/java script, także nie miałam o tym pojęcia także tym razem, ale dziękuję, że mi pomogłaś :)
      pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  42. Zgłaszam się ! :D banner już idzie do paska a ja jeszcze dziś wyślę projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłosiłam swój projekt na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wysłałam już mój projekt na Twojego emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa jestem innych prac :) Znając dziewczyny pewnie pomysły będą świetne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)