środa, 5 października 2011

Recenzja mojej biżuterii i fotorelacja z wyjazdu do Wilna:)

 Na wstępie chciałabym Was zaprosić na blog Karoliny, która parę dni temu napisała notke poświęconą tylko i wyłącznie mojej biżuterii:D zobaczcie sami-> Klik

A teraz notka, którą obiecałam Wam już jakiś czas temu... w planach mam jeszcze jeden podobny wpis-dotyczący wakacji w Turcji:) ale o tym niebawem.
Ten wyjazd planowaliśmy z Krzysiem już od dawna:) miał z nami jechać jeszcze Jego dziadek, ale niestety nie pozwoliły mu na to warunki zdrowotne. Głównym celem było zwiedzenie Wilna i okolic, a także odwiedzenie dalekiej rodziny Krzysia:) byliśmy tam w sumie 4 dni, sporo zobaczyliśmy, sporo udało nam się zwiedzić:)
Wilno to przepiękne miasto...urzeka przede wszystkim pięknymi kamieniczkami, pełnymi przepychu kościołami, uliczkami, którymi można godzinami spacerować, tracąc zupełnie poczucie czasu:) na rynku znajduje się mnóstwo markowych sklepów z odzieżą i dodatkami, m.in. HUGO BOSS, Giorgio Armani, Dior i wiele wiele innych. Wywaliłam oczyska kiedy zobaczyłam na wystawie jednego z takich sklepów gumowce w jakieś śmieszne wzroki za... bagatela 2000€ ;] w drodze powrotnej nie mogliśmy ominąć oczywiście pięknego, usytuowanego na jeziorze Galwe zamku w Trokach:) było pięknie!


Zwiedzanie Wilna rozpoczęliśmy od zespołu cmentarnego w dzielnicy Rossa. Tam pochowana jest m.in. matka Józefa Piłsudskiego i jego serce (grobowiec na środku).


Później poszliśmy do Ostrej Bramy z przepięknym Obrazem Matki Boskiej Ostrobramskiej:) (tu Natajka gorąco modliła się o rozumek:D)


Później spacerowaliśmy ulicami miasta, podziwiając piękne kamieniczki, zwiedzając znajdujące się co kawałek kościoły...

Nie mogliśmy oczywiście przejść obojętnie obok Uniwersytetu Wileńskiego i kościoła św. Janów:)


Swoje kroki skierowaliśmy później do Bazyliki archikatedralnej św. Stanisława Biskupa i św. Władysława


W kościele św. Piotra i Pawła udało nam się na chwilę dołączyć do jakiejś wycieczki, na szczęście mieli polskiego przewodnika, od którego przy okazji dowiedzieliśmy się, że w tym kościele jest ponad 2000 rzeźb!




Te 4 dni, które tam spędziliśmy to zdecydowanie za mało żeby zobaczyć i zwiedzić wszystko, co warte jest zobaczenia w tym mieście:) to tylko wybrane zdjęcia miejsc, w których byliśmy. Jest ich o wiele wiele więcej, ale brakłoby mi miejsca na blogu żeby wszystko pokazać:P
Na koniec ostatni punkt naszej wycieczki-przepiękny zamek w Trokach:)



20 komentarzy:

  1. no no piękne zdjecia i piekne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Wilnie się zakochałam, to fantastyczne miasto, miłość od pierwszego wejrzenia...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś byłam w Wilnie i mam podobne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie, chciałabym sie tam znalezc ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o może też pojadę do wilna ;D

    obserwuje

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wycieczka,a o Twojej biżuterii Karolina nie napisała nic o czym bym nie wiedziała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia ;)

    co do zdjęć, niestety robię je w dalszym ciągu telefonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No piękne zdjęcia:]
    Ej słodko tu u Ciebie<33
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*
    jasicastyl.blogspot.com
    Blog o modzie!
    ♥Obserwujemy?=Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku-robisz cuuudną biżuterię! jejku,jesteś niesamowita! ;))

    Wracając,nigdy nie myślałam o tym,by pojechać do Wilna..po Twojej notce mam wielką ochotę :D Najbardziej zaciekawiły mnie te piękne kamieniczki :))

    Pozdrawiam i zachęcam do częstego odwiedzania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :)
    podziwiam Cie.Ile czasu zajmuje Ci zrobienie takiej par kolczyków mniej więcej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja produkcji Twoich rączek bardzo trafna,na pewno zadziała jak najlepsza reklama,a to miło kiedy Ktoś nas doceni,widoki z Wilna cudowne ,aż zazdroszczę Wam tej wycieczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te budowle :) Strasznie mi się podobają. Ogółem to lubię zwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widać wycieczka udana ;)
    ciekawe zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa podróż, chociaż ja osobiście nie lubię zwiedzać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto pojechać i to zobaczyć. Też byłam w Wilnie jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  16. fakt Wilno jest przepiękne , ja zakochałam się od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musze przyznac ,że jestem mega zszokowana .
    czym ?
    tym, że byłam w Wilnie 2 lata temu i zwiedzałam dokładnie te same miejsca ! każde zdjęcie które tu umieściłaś, opisy - pamiętam to ! zdjęcia mam nawet porobione tego co ty robiłaś :D
    co za dziwny zbieg okolicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahah , naprawdę , jaki zbieg okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)