czwartek, 22 marca 2012

Notka organizacyjna:)

Postanowiłam dzisiaj szrajbnąć do Was kilka słów, nazbierało się parę spraw wartych omówienia:)
Jeszcze tylko dzisiaj i jutro możecie skorzystać z DARMOWEJ PRZESYŁKI POLECONYM PRIORYTETEM, szczegóły tu-> KLIK
Zachęcam do udziału w moim Candy:) słodka biżu czeka na swoich nowych Nosicieli:D

Candy u Natajki-zapisy do 8 kwietnia:)
Moja paczka z nowymi miniaturami, na którą czekałam już tak długo została przechwycona w urzędzie celnym. Wysłałam już komplet wymaganych dokumentów, mam nadzieję, że szybko mi ją odeślą, bo zalegam z zamówieniami, poza tym pojawi się mnóstwo nowości wraz z jej nadejściem:D

Ostatnio napisała do mnie pewna Pani, z pytaniem o możliwość wykonania takich oto kolczyków:

na razie jestem na etapie rozkminiania tego jak je zrobić, ale obiecuję Wam, że dołożę wszelkich starań, aby wyszły one i spod moich rąk:D
Witam serdecznie nowych Obserwatorów bloga, których spora garstka przybywa każdego dnia:) cieszę się, że chcecie być na bieżąco z nowościami na blogu:)

PS. strasznie miło i przyjemnie było zakończyć dzień jakże optymistycznym akcentem... specjalnie czekałam do momentu wyzerowania licznika na nowo:) DZIĘKUJĘ!

28 komentarzy:

  1. Hej! Trafiłam na Twój blog przypadkiem i muszę Ci powiedzieć, że świetne masz te słodkości. Na początku bloga biżuteria była jakich wiele, dopiero potem trafiłaś w dziesiątkę! Bardzo mi się podoba to, że jest taka inna, niepowtarzalna, nie widziałam nigdzie podobnych. Gratulacje i tak trzymaj! To Twoje własne pomysły czy gdzieś podpatrzyłaś? Bita śmietana i herbatki, napoje wyglądają jak prawdziwe, bardzo smakowicie. Jestem ciekawa z czego są zrobione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natajka robi wszystko z modeliny, a tego typu handmade jest popularny :)

      Usuń
    2. Modelina tak, ale mi chodziło o biżuterię w kształcie słodkości, ot co ;-) Ja przynajmniej nieczęsto taką widuję.
      A Natajka nie odpowie? No coż, pewnie tajemnica zawodowa, rozumiem ;-).
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. O mamusiu... teraz dopiero zwróciłam uwagę na kolejność i układ komentarzy:) wszystko co robię jest z modeliny FIMO, ceramicznych miniatur, ewentualnie szklanych buteleczek, szklanek itp.:)

      Usuń
    4. Dziękuję, Natajko, za odpowiedź ;-) A ta bita śmietanka też z modeliny? Taką ma fajną strukturę pianki... No i te napoje przezroczyste mnie zadziwiły, wyglądają jak prawdziwe, dlatego spytałam z czego są zrobione, bo z modeliny to chyba nie. Tak się pytam z ciekawości, ale jak nie chcesz zdradzać tajemnicy, to ok ;-)))

      Usuń
    5. bita śmietana to silikon:) a napoje i drinki to również modelina FIMO;)

      Usuń
    6. Serio? nigdy bym na to nie wpadła. Nie w temacie modelinowym jestem ;-). Dzięki, zaspokoiłaś moją ciekawość ;-*

      Usuń
  2. świetne te kolczyki,myśl myśl

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się prezentuje takie piękne rzeczy, to się nie ma co dziwić że jest tylu odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki, ciekawam nowości. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwością na nowości i gratuluję kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo bardzo pomysłowe kolczyki, czekam aż wykminisz jak je zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnee ! :) Mam nadzieje ,że uda ci się takie zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha wspaniałe te kolczyki ^^
    Zapraszam do mnie:)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolczyki :*
    zapraszam na mojego bloga:
    http://nuttelamniam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te kolczyki:) ZNając ciebie to pewnie niedługo wymyślisz jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jezu ale cudne !!!!!
    swietne ! ogladam juz od dawna twoje rzeczy, sa przesliczne !
    jak wyglada u ciebie zamowienie czegos? jak sie kontaktowac? bo ja nie urzywam wiekszosci portali internetowych
    masz firmę? stronkę z ktorej mozna zamawiac?
    odpisz tu, to jak wroce z pracy to zobacze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie:)
      nie mam na razie swojego sklepu, w niedługim czasie planuję wystawić aukcje na allegro, ale o tym będę informować na blogu;) zamówienia można składać bezpośrednio u mnie poprzez e-mail: natajka89@gmail.com podając numerki biżuterii, które można znaleźć w kwadratowych nawiasach nad zdjęciami-> [ ]
      ceny biżuterii znajdują się w tytułach notek po myślniku:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. super ! zabieram się za oglądanie , mam już wypatrzone kolczyki i naszyjnik, chciałabym jeszcze broszkę !!!

      (a czy jest możliwość wystawienia rachunku? bo naszyjnik na pewno brałabym na urodziny dla znajomej, ale będziemy się na niego składać z koleżankami więc musiałabym im pokazać dowód zakupu :-/ )

      Usuń
    3. oczywiście mogę wystawić rachunek, nie ma problemu:)

      Usuń
  12. bardzo podoba mi się opaska, zakochałam się w niej :-)
    tworzysz wspaniałe rzeczy ,jestem tutaj po raz pierwszy i bloga dodałam od razu do obserwowanych, zakochałam się w Twoich cudeńkach :-)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakiej cenie były by mniej więcej te kolczyczki? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego ile czasu zajmie mi ich zrobienie:) myślę że między 30-40zł;)

      Usuń
  14. Cudowne! Bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! fajny pomysł wgl miałaś (:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)