poniedziałek, 28 maja 2012

Asikowy prezent 18-tkowy:)

Te zdjęcia obiecałam Wam już w ubiegłym tygodniu. Ja, jak to ja-chodząca skleroza-zapomniałam:P wczoraj ktoś mi przypomniał o sistarsowym prezencie:P tak więc razem z Krzychem na 18tkę kupiliśmy Asi zegarek marki Pierre Lannier w salonie APART. Do tego zdolne łapki Asi z Pracowni Artystycznej Art With Heart, która sprzedaje również moją biżuterię, zrobiły śliczne pudełko, specjalnie na tę okoliczność:) do tego pudełka włożyliśmy pudełko z zegarkiem, zdjęcia poniżej;)


Po zdjęciu pokrywy pudełko się rozkłada, w środku każda ze ścianek została ozdobiona w inny sposób:

Książeczka na jednej ze ścianek pudełka zawiera takie oto życzenia: 

I taki zegarek dostała od nas Asia:


Zegarek w pełnej okazałości, zdjęcie zapożyczone ze strony www.apart.pl

Zegarek się nosi, Siorka zadowolona:) my jeszcze bardziej, że wszystko udało się zorganizować na czas:D

I takieeeego torta Asia miała (ten był jadalny, nie z modeliny:P)

24 komentarze:

  1. Cudowny prezent, a jak pieknie zapakowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o bosz cudowne! słodkie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam zegarek z PL i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek super, pudełko super a tort zapewne smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chciałabym dostać taki prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja dobrze widzę? Mieszkasz w Głuchołazach ? :)) Ja tam jeżdżę często do babci. W sumie nie do Głuchołaz, ale do Podlesia. To wieść koło tego miasta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak-mieszkam w Głuchołazach (studiuję i po studencku mieszkam w Opolu). Podlesie oczywiście kojarzę-jakże by inaczej:)

      Usuń
  7. prześliczne! zarówno pudełko jak i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zegarek! :)
    A jakie pudełko *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zegarek, a pudełeczko cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełko, zegarek oczywiście też :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent i do tego bajecznie zapakowany:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny zegarek!:) I cudowny tort<3
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zegarek
    a tort wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zegarek i piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny zegarek! Pozazdrościć tylko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)