czwartek, 15 listopada 2012

Happy Birthday to... NATAJKA!

No tak... zawsze pilnuję ważnych dla mnie dat:) a jest ich w ciągu roku sporo. Niektóre są mniej, inne bardziej osobiste, wieloma z nich dzielę się też z Wami:) tak świętowaliśmy razem choćby kilka blogowo-firmowych dni:) dziś jest moje małe święto:D dokładnie 23 lata temu, o godzinie 7:50 przyszedł na świat mały czort:D w ogóle urodziłam się o miesiąc za wcześnie, a ważyłam ponoć tyle co dwie torebki cukru:P o tym, że czas pędzi jak oszalały najlepiej wie moja Mama i Babcia, które zawsze przy tej okazji wspominają staaare, dobre czasy, szczególnie Babcia, która "jeszcze nie tak dawno przecież czatowała pod porodówką" :) każdego roku, przy okazji swoich urodzin zastanawiam się co udało mi się osiągnąć przez poprzedni rok. Na ile ja sama przez ten rok się zmieniłam...a dziś? no właśnie... z każdym dniem biorę coraz większą odpowiedzialność za siebie samą, za to co robię i jakie decyzje podejmuję. Staram się perspektywicznie patrzeć w przyszłość, a kolejne swoje urodziny, jeśli wszystko pójdzie tak jak sobie to zaplanowaliśmy i planujemy, będę świętować już jako żona najcudowniejszego Faceta pod Słońcem:) dlatego póki co sama sobie życzę przede wszystkim zdrowia, a także wytrwałości i determinacji w dalszym realizowaniu swoich planów i marzeń... :)


69 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! Ja rowniez urodzilam sie o 7:50 ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnienia marzeń tych najskrytszych ;))

      Usuń
  2. no to wszystkiego najlepszego ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. już jesteś piękna i zdolna, a przede wszystkim silna:) mało kto dałby radę pogodzić tyle rzeczy na raz co Ty;) życzę Ci wytrwałości i spełnienia wszystkich marzeń:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń, Natajko! 100 lat w szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń i niech ślub wyjdzie po twojej myśli ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Abyś pozostała sobą i realizowała marzenia, tego Ci życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia najskrytszych marzeń i dużo uśmiechu na twarzy :) Dalszych sukcesów na blogu i tworzeniu coraz to lepszych "wielkich" cudeniek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja także życzę Ci wszystkiego najwspanialszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego! :* Jeszcze wiecej wspanialych modelinowych osiagniec ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Natajko! Dużo, duużo zdrówka, spełnienia najskrytszych marzeń oraz dużo siły i chęci w prowadzeniu bloga oraz robienia cudeniek z modeliny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia wszystkich twoich marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego, 100 lat! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie uśmiechów świata i promyki szczęścia niech będą Twoje a do tego złap wenę za nogi i nie puszczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego! Dużo, szczęścia, zdrowia, determinacji w życiu i dalszego rozwijania swojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia, zdrowia, zdrowia i miłości! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę spełnienia marzeń i twoich życzeń, bo sama wiesz co dla ciebie najlepsze :D
    Zastanawiam się czy zrobiłabyś ramkę na zdjęcia i ile mnie więcej by ona kosztowała. Coś w stylu tej ostatniej z ciastkiem ^^
    Jak możesz odpisz na e-mail:
    lemonfree126@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim razie wszystkiego najlepszego:) spełniania marzeń i wytrwałości w dążeniu do celów;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, nieustającej weny twórczej, rączek zawsze skorych do pracy :) I wielu wiernych fanów i fanek :) Pozdrawiam! JaMajka

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Dużo, dużo zdrowia i pomyślności, sukcesów w rozwijaniu interesu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a no - 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia wszystkich marzeń i aby Wasza miłość trwała w nieskończoność :) I jeszcze samych sukcesów związanych z biżuterią :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat !! Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. najlepszego ;D

    bliska mi osoba z rodziny też ma dzisiaj urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego! :) Pozdrawiają Kasia i Shrekowe Ciasteczko. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego również ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. STO LAT SISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asik:) Mamcia wiezie Ci torta:D

      Usuń
    2. przywiozła!:D zjadłam:D różowe wiórki najlepsze:D ale sfieszontka do zjedzenia nie przywiozła ;(

      Usuń
  29. Wszystkiego najwspanialszego :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Spełnienia wszyściutkich marzeń i wielu ciekawych pomysłów na biżuterię,ale przede wszystkim duuuużo zdrówka i miłośći!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego ^^
    Niech ci się spełnią wszelakie marzenia, a uśmiech z twarzy nigdy nie znika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego naj naj naj..........

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego :))). Dużo sukcesów i miłości :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego co najlepsze życzę:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Naj naj naj naj lepszego ! :)
    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Sto lat !! ;) Spełnienia marzeń, powodzenia w życiu i duzooo miłości ;)
    PS. Ja jutro też dołączę do grupy 23 latek :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  38. No i taki uśmiech ma być przez caly rok!
    Wszystkiego najsłodszego kochana! Spełnienia marzeń!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sto lat i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 23 lata, a taka brzydka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement;) mam nadzieję że podniosłaś sobie swoją samoocenę w tym momencie:P

      Usuń
    2. skąd wiesz że jestem dziewczyną...?

      Usuń
    3. faktycznie od występu w pytanie na śniadanie się sporo zmieniłaś.... ale brzydka nie jesteś

      Usuń
    4. to nie ja się zmieniłam tylko oni tam mnie zmienili;) tyle kg makijażu co wtedy nie miałam na sobie nigdy w życiu, a zamalowali nawet mój pieprzyk na szyi:P

      Usuń
    5. bo wiesz jaka to jest telewizja... wszystko musi byc idealnie...:P

      Usuń
    6. sporo się tam dowiedziałam i przekonałam na własnej skórze widząc wszystko "od zaplecza" ;)

      Usuń
  41. i jak wrażenia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do zakładki "Pytanie na śniadanie" w menu bloga po lewej stronie, tam opisywałam wszystko ze szczegółami:)

      Usuń
  42. 100 lat żyj żebyś mogła nam robić takie fajne rzeczy w nieskończoność !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)