piątek, 29 czerwca 2012

[271]Sztyfty donuty z kolorową posypką-8

PRZYPOMINAM O MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z DARMOWEJ PRZESYŁKI! :) szczegóły tu-> KLIK

Donutów dawno u mnie nie było:D dzisiaj mam dla Was sztyfty-słodkie pączusie w polewie czekoladowej, z kolorową posypką:)



średnica pączka: 1,3cm

A ja dzisiaj śmigam z Krzysiem na zakupy do Opola i Nysy:) przy okazji załatwiamy dość istotne rzeczy i sprawy, o których poinformuję Was jak tylko uda nam się wszystko pozytywnie załatwić;) będzie to bardzo radosna wiadomość, mam nadzieję, że dla Was równie bardzo jak dla mnie:)

16 komentarzy:

  1. śliczne *.*

    www.cherry-cookiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaja .! :p az sie by chciale je schrupac; D slicznee;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajaja .! jakie one sa sliczne az chce sie je schrupac; *

    www.ZagubionaWswoichMarzeniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne :) zresztą jak wszystkie cuda, które tworzysz :) zapraszam cię na nowo utworzonego bloga: http://dasiapisze.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. najchetniej to bym takie zjadla :)

    zapraszam do siebie na wyprzedaz szafy i nie tylko :)

    www.fancyicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ;) aż ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jadłabym je! Tak apetycznie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczneeee <3 a ile kosztują?? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)