sobota, 8 września 2012

[331]Słodkie różowe słuchawki-70

NOWOŚĆ! Słuchawki nauszne, za które wzięłam się w końcu na specjalne życzenie kilku moich Klientek:) to pierwsze, będą kolejne:) i co Wy na to?:D







Średnica nausznika: ok. 7,5cm
Specyfikacja:
  • Częstotliwość: 20-20000 Hz
  • Impedancja: 32
  • Czułość: 104 dB ± 3 dB
  • Maks. moc: 30 mW
  • Średnica głośnika: O 40 mm
  • Wtyczka: Jack O 3,5 mm stereo
  • Długość kabla: 1,2 m

PS. a do naszego Ślubu już mniej niż rok:D Łiiiii!!!!!!

67 komentarzy:

  1. Świetne! :D Ale się napracowałaś, Natalko :).

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no - pomysł mega czadowy!!!Pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztują słuchaweczki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaa a ile one kosztują? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne, zazdroszczę właścicielkom :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w to nie wierzę, że nawet to zrobiłaś!!! Ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie słodkie!!!!!!!!!!! mega oryginalne :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny i słodki pomysł ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne słuchawki , nawet bardzo . ale przyóważyłam ,że w zakładce 'Współpraca' jest identycznie napisane jak na pewnym blogu na którego regularnie zaglądam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja fragmenty tekstów ze swojego bloga regularnie znajduję na wielu innych;) i dziękuję:)

      Usuń
  10. Witam Cię serdecznie :)
    Wraz z koleżankami prowadzę stronkę poświęconą kreatywności kobiet w szeroko pojętym ujęciu :) Zajrzyj do nas i pokaż to czym się pasjonujesz: www.mieszczanka.pl
    Wstąp również na Forum, na którym plotkujemy w chwilach wolnych od pracy i zajęć "obowiązkowych" w domu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Redakcja

    P.S. Słuchawki pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  11. A dodasz to na allegro, ponieważ chciałabym to kupić, ale przez allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są już zamówione, ale mogę zrobić dla Ciebie też takie:) zostały mi jednak póki co tylko zielone słuchawki do ozdobienia... skontaktuj się ze mną mailowo w tej sprawie;)

      Usuń
  12. Aż strach takie założyć myśląc, że ta cała misterna robota pójdzie na marne :) Słuchawki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie pójdzie na marne, wszystko się trzyma jak ta lala:D

      Usuń
  13. Świetna robota! Wyglądają cudownie ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalne i ciekawe!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! Słodziutkie słuchawki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł
    zapraszam do siebie na candy
    http://agnieszka-dancewicz.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! :) Już wiem o co poprosić rodziców na urodziny. =33

    OdpowiedzUsuń
  18. mniammm wyglądają przepysznie ! :) nie zdziwiłabym się gdyby ktoś na ulicy podszedł do mnie i ugryzł mnie w słuchawkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinnaś robić jeszcze zakładki do książek. Takie lekko wygięte pręciki i na końcu jest np babeczka tak aby zwisała sobie swobodnie, mam nadzieje, że wiesz jak to wygląda i będziesz takie robić bo bym z chęcia takie zamawiała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te słuchawki ;D

    Zapraszam do mnie :D
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. są na prawdę prze słodkiee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesuje mnie, jak zrobiłaś ten napis "Milka"? Próbowałam zrobić, w miarę dobrze wyszło tylko "M" ;/ Mogłabyś mi to zdradzić? :)

    A słuchawki są śliczne, zresztą jak wszystkie twoje wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś wyciąć napis z pudełka po czekoladkach?

      Usuń
    2. No właśnie próbowałam, ale napis nie był czytelny. Nie wiem, może za mały był i się to wszystko "zlało". Popróbuję jeszcze jakimiś innym sposobami, kiedyś musi się udać :D

      Usuń
  23. Ale pyszności..cudo

    Zapraszamy do siebie

    http://myhomeikea.blogspot.com/


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł, one są śliczne :**
    P.S.
    Jak robisz tą śmietankę??

    OdpowiedzUsuń
  25. a jest możliwość że ja bym ci przesłała słuchawki a ty byś mi je ozdobiła

    OdpowiedzUsuń
  26. Co byś zrobiła, gdyby ktoś robił taką samą biżuterię jak ty?? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez komentarza;) nie ma chyba aż tak ograniczonej osoby, która nie potrafi wymyślić nic swojego;)

      Usuń
    2. Więc nie masz nic przeciwko temu?

      Usuń
    3. MAM! bo to MOJE pomysły, MOJE prace i NIE ZGADZAM SIĘ na ich kopiowanie:)

      Usuń
    4. Ok, załóżmy, że nikt nie wie i nie wiedział o tym, że robisz taką jedzeniową biżuterię i sam robi taką samą jak ty. Co byś z tym zrobiła?

      Usuń
    5. sporo osób robi tego TYPU biżuterię, więc niektóre motywy i tak się powielają. Ale nie zgadzam się na dokładne kopiowanie moich pomysłow.

      Usuń
  27. Nie żeby coś, ale rośnie ci konkurencja. Moja koleżanka też ma wielką wyobraźnię i tworzy z modeliny(nasotlatka). (nie wiedziałam jeszcze o twojej działalności)Zaproponowałam jej sprzedaż swoich dzieł z modeliny i stworzenie bloga lub innej internetowej strony oraz konta na allegro, żeby mogła sprzedawac. Powiedziała, że się nad tym zastanowi, ale u niej "zastanowię się" znaczy "Ok". Jesteś zła? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie ma zarejestrowanej działalności gospodarczej to niech uważa, bo urzędy skarbowe tylko na takich czekają:) jeśli robi tego TYPU co ja-niech robi, biżuteria jedzeniowa jest dośc popularna, ale nie zgadzam się na kopiowanie moich pomysłów.

      Usuń
  28. jak dla mnie zbyt " słodkie"

    OdpowiedzUsuń
  29. 75 zł za samo ozdobienie słuchawek które np. ja bym ci przysłała czy 75 zł za całe słuchawki z ozdobieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 75zł to koszt wraz ze słuchawkami ode mnie, zdobienie Twoich słuchawek wyniesie 20-30zł:)

      Usuń
  30. Kocham tą twoją bitą śmietanę !!!
    ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  31. czy mołabym sama zaprojektować ozdobe na słuchawkach

    OdpowiedzUsuń
  32. czy są jszcze białe słuchawki do ozdobienia ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie mam na stanie tylko jedną parę różowych, ale mogę sprowadzić białe

      Usuń
  33. z czego ty robisz te wszystkie rzeczy
    wsensie np. tą"bitą smietane".;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam to jak "układasz" tą bitą śmietanę :)
    Jak próbowałam zrobić taką, to w ogóle mi nie wyszło :P. Chciałam zrobić w takim maleńkim kubeczku, ale cóż. ;) Można wiedzieć czym układasz tą śmietanę? (jakim narzędziem). A, żeby nie było - nie podrabiam twoich dzieł, tylko z nudów zainspirowałaś mnie do stworzenia czegoś, co i tak jest tylko moje, i widnieje na zakamuflowane na półce. xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe słuchawki :D mi ślinka cieknie, jak na nie patrze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)