piątek, 19 października 2012

[366]Zakładka do książki z kawą i tortem-15

To, co w moim przypadku podczas czytania książek jest nieodłącznym atrybutem-coś do picia (choć osobiście preferuję herbatę) i coś do wszamania (nie potrafię czytać lub uczyć się nie podjadając bez przerwy:P choć moje "gabaryty" wskazują na wręcz odwrotne upodobania:P).


długość zakładki: 8cm
wysokość filiżanki: 0,8cm
długość torciku: 1,5cm

PS. duuuużo wody w rzece jeszcze upłynie,  zanim rozkminię pstrykanie zadowalających mnie zdjęć moją lustrzanką:P a wiecie zapewne, że jeśli chodzi o zdjęcia stawiam sobie wysokie wymagania:D

8 komentarzy:

  1. bardzo ładny gadget!mam podobną,ale z różyczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog i jeszcze piekniejsze rzeczy. lubie to.
    zapraszam.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie ;D
    Masz talent ;D
    + obserwuję i liczę na wzajemność ;p
    Zapraszam ♥
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna, ale ja by z taką nie wytrzymała. Bynajmniej ja :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)