sobota, 6 lipca 2013

[484]Ramka na zdjęcie z babeczkami-28

Nie pamiętam kiedy ostatni raz dodawałam nowe ramki na zdjęcia... praktycznie non stop robię te same wzory na zamówienia (co tyczy się również biżuterii), a nie mam kiedy robić nowych rzeczy... teraz mimo, że mam wakacje, mamy z Krzychem mnóstwo rzeczy do załatwienia w związku z naszym ślubem, zostało jeszcze trochę zaproszeń do rozwiezienia, szukamy też mieszkania... dzieje się:)

Ramka zdobiona babeczkami, które wielu osobom przypadły do gustu ostatnio przy okazji obudowy na telefon, do tego donuty w cukrze i różowa falbanka:)



ramka na zdjęcie 10x15cm

15 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)