piątek, 13 grudnia 2013

[573]Bransoletka świąteczna z babeczką-20

Przepraszam Was za zastój na blogu, ale mam ręce pełne roboty... przede mną chyba najgorętszy tydzień w całym roku, na realizację czeka kilkadziesiąt zamówień-mam nadzieję, że zdążę zrealizować je wszystkie:) ostatnia wysyłka paczek nastąpi w przyszły piątek, panie na poczcie zapewniły, że te na pewno dotrą jeszcze przed świętami:)
A pozostając w klimacie świąt dzisiaj mam dla Was bransoletkę z babeczką i świątecznym lizakiem:)


długość bransoletki regulowana,
wysokość babeczki: ok.2cm
długość lizaka: 3cm

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i bardzo ładne, super świąteczno-noworoczny akcent. Pozdrawiam Nika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Być może zainteresuje cię udział w rozdaniu na moim blogu :3
    http://pretty-loser.blogspot.com/2013/12/rozdanie-happy.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)