sobota, 7 grudnia 2013

Pracowicie... :)

Ci, którzy śledzą mój fanpage na Facebooku są na bieżąco z tym, co wyprawia się w mojej pracowni:D a dzieje się ostatnimi czasy, oj dzieje... nie mam zbytnio czasu na tworzenie nowych rzeczy, a jak zwykle w takiej sytuacji w głowie kłębi się mnóstwo pomysłów, które potem, kiedy przychodzi co do czego, nagle wyparowują:P zapisywać wszystko, czy jak?:P w każdym razie jeśli macie w planach zamówić moje słodkości na świąteczne prezenty zapraszam już teraz-im wcześniej, tym lepiej, tak abym ja miała czas na wykonanie wszystkiego, a Wy nie będziecie musieli się martwić czy wszystko dotrze na czas:) póki co kilka zdjęć z ostatnich dni...








I zostawiam baner z linkiem do mojego sklepiku na DaWandzie:)

14 komentarzy:

  1. Oj, ile się dzieje. Tyle słodkości, że aż miło patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy tworzysz, może za niedługo coś za mówię, ale na razie nie mogę się zdecydować :D

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysuj albo opisuj sobie wszystkie pomysły - tyle razy przeglądałam fotki jakiejś ładnej biżuterii z myślą "zrobię coś podobnego! o, ta technika jest świetna!", a potem zapominałam, gdzie to zobaczyłam, że w końcu nauczyłam się zapisywać inspirujące linki :) Cieszę się razem z Tobą liczbą zamówień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te obudowy na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ale tego dużo!
    Mam od Ciebie bransoletkę, jest piękna! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj dostałam od mojego Mikołaja jeden z takich słodkich kuferków :-) To moja pierwsza, ale myślę, że nie ostatnia rzecz wykonana przez Ciebie ;-)
    Zamieściłam na blogu kilka zdjęć kuferka: http://nadwaglosy.blogspot.com/2013/12/mikoajki.html
    Pozdrowienia :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się napatrzeć na piernikowe mikołaje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudowności,aż mnie naszła ochota na coś słodkiego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze że ja zamówiłam już teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)