piątek, 20 grudnia 2013

Zakończenie przedświątecznej zamówieniowej gorączki:)

Przedświąteczną gorączkę 2013 uważam za zakończoną. Wczoraj i dzisiaj nadałam ostatnie Wasze zamówienia, pozostałe będą realizowane już po Świętach:) nie spodziewałam się, że będę miała AŻ TYLE pracy... praktycznie od połowy listopada całe dnie spędzałam przy biurku, wysyłałam kilkadziesiąt paczek tygodniowo, a w tym tygodniu padł w ogóle absolutny rekord:) łącznie w ciągu miesiąca wyjechało ode mnie ponad 300 paczek:P wiązało się to nawet z siedzeniem "w pracy" do 3:00, 4:00 czy 5:00 nad ranem... z ciekawości i dla siebie samej w wolnej chwili policzę ile wszystkiego zrobiłam przez ten czas, a więc łącznie na Mikołajki i prezenty gwiazdkowe dla Was:) na pewno podzielę się statystykami!:D
W końcu mam czas zająć się przygotowaniami do Świąt (rychło w czas-4 dni przed:P) i trochę odpocząć... :) zostawiam Was ze zdjęciami ramek na zdjęcia (masło maślane:P), które robiłam na specjalne zamówienie dla Marty:)



Ramki na zdjęcia formatu 10x15cm

A teraz wybaczcie, ale na kilka dni muszę zrobić sobie urlop, bo choć kocham swoją pracę całym sercem, na ten moment na modelinę po prostu nie mogę patrzeć:P

13 komentarzy:

  1. Śliczne ramki. Rozumiem tą przerwę. Będę czekać na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś pracy... podziwiam determinację. I życzę spokojnych świąt z rodziną :) Odpocznij sobie w święta, żebyś w raz z nowym rokiem miała siły na nowe pomysły i prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajny wygląd bloga! :)
    Ramki są po prostu świetne!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój blog :)
    Wesołych Świąt!

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są *__*

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sa te ramki! Co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, ze zajmujesz się raczej słodkościami, ale czy dałabyś radę zrobić pierścionek w kształcie ksiązki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie robiłaś swoje wizytówki ? Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam gdzieś na allegro, dawno temu, bo jak już robię to od razu kilka tysięcy sztuk ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)