niedziela, 9 lutego 2014

[596]Kolczyki kanapki-18

Jak zawsze wtedy, kiedy mam masę pracy i odtwarzam na zamówienia rzeczy, które mieliście okazję już tu oglądać, w głowie mam mnóstwo nowych pomysłów. Potem, jak już złapię chwilkę żeby zrobić coś nowego, zostaje dziura i nie pamiętam co to ja, kurczątko, miałam zrobić?:P przy okazji lepienia kromeczek na kolczyki z Nutellą zrobiłam takie oto kanapki:) z żółtym serem, pomidorem i... szczypiorkiem!:D

zestaw w sam raz na śniadanko:)



długość samej kromeczki: 2cm
długość całkowita kolczyka: ok.4cm

8 komentarzy:

  1. Fajne jak na prezent dla małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Jeszcze nie widziałam u ciebie szczypiorku:P

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, aż mam ochotę iść zrobić sobie takie kanapki *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi sie mietowy talerzy♥♡

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm.... :) Prześliczne !!!
    Oglądam tak tu sobie twoją biżuterie i muszę powiedzieć że bardzo mi się podoba :)
    Ja sama dopiero zaczynam i założyłam bloga :
    http://darwena.blogspot.com/
    Zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne ; D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)