sobota, 22 lutego 2014

Małe porządki i uzupełnienie oferty:)

Jak pewnie część z Was już zauważyła, sporo nowych rzeczy przybyło dzisiaj na blogu, posty pojawiały się jeden po drugim... :) pisałam już kiedyś, że blog jest jednocześnie swego rodzaju "katalogiem" mojej biżu, gdzie każda odrębna rzecz ma przyporządkowany swój unikalny numer, będący jednocześnie jego numerem w mojej ewidencji-na paragonach i fakturach:) musiałam uzupełnić sporo rzeczy, a że większość z nich już znacie-szkoda tracić czasu na pokazywanie ich osobno w odrębnych postach:) ja w ostatnim czasie cały czas pracuję głównie nad biżuterią do Waszych zamówień, niewiele mam czasu na tworzenie nowości, stąd nieco mniejsza częstotliwość dodawania nowych postów:) nie chcę się powtarzać z tym, co już widzieliście:)




W najbliższym czasie wśród nowości pojawią się takie zegarki na rękę z różnymi zawieszkami:)


A ja serdecznie pozdrawiam Was z mojego ukochanego polskiego miasta!:D


4 komentarze:

  1. Przepiękne te niebieskie słuchawki :)
    Gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie umiem się doczekać zegarków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry
    Chciałabym zapytać, czy jest możliwość zamówienia bransoletki z tomami Harry'ego Pottera, numer 576. Nie mogłam znaleźć jej w zakładce ,,Mój sklepik'' i przeczytałam, że była robiona na specjalne zamówienie. Jeżeli jednak można ją zakupić, to w jakiej jest cenie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne ; D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)