niedziela, 9 marca 2014

Dzień Kobiet z Mateuszem Ziółko:D

Ten gość swoim głosem zachwycił mnie kiedy pojawił się w poprzedniej edycji The Voice of Poland. Mateuszowi kibicowałam od samego początku programu:) osobiście nie przepadam zbytnio za muzyką rockową, ale słuchając niektórych tego typu utworów w wykonaniu Mateusza Ziółko można zmienić zdanie... :)


Wczoraj nadarzyła się okazja, aby posłuchać go na żywo... warto było czekać na koncert 7 godzin po skończeniu zajęć na uczelni:) niech się schowają nagrania telewizyjne czy piosenki dostępne w Internecie... na żywo efekt jest niesamowity, gość ma naprawdę rewelacyjny głos!


I tak w Opolu, w CH Karolinka przekonałam się co naprawdę potrafi Mateusz Ziółko:) i muszę przyznać, że... niezłe z niego "ziółko" o ogromnym talencie!:)


Nic tylko trzymać kciuki za dalszy rozwój kariery i podbój nie tylko polskiego, ale i zagranicznego rynku muzycznego:)


Mój ulubiony utwór w jego wykonaniu? "When a man loves a woman", nieważne, że słuchane po raz ...dziesty któryś:D


...który na mojej playliście leci na przemian razem z "How to win" ;)


Zdjęcia wykorzystane w notce są mojego autorstwa, nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i wykorzystywanie bez mojej wiedzy.

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Mateusza,pamiętam go jeszcze z czasów przed the Voice of Poland-był w którymś z takich programów,X-factor czy mam talent,może Idol...nie pamiętam,ale od tamtego czasu go zapamiętałam :) świetny facet z seksownym głosem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to widzę miły dzień miałaś ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze! ja czekam na jego koncert w moim mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Był w pierwszej edycji mam talent:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)