wtorek, 8 kwietnia 2014

[643]Owocowe bransoletki-30

Pisałam Wam kilka dni temu o nowych wzorach bransoletek, nad którymi pracowałam? Jak dobrze pójdzie powstanie ich cała seria, w dość dużych ilościach :) wszystkie robione są na specjalne zamówienie. Na razie są to 4 wzory i "smaki": truskawkowy, malinowy, wiśniowy i jagodowy. A tak w ogóle było to moje pierwsze podejście do ulepienia maliny :D każda z bransoletek składa się z zawieszki z owocem, kawałkiem ciasta z musem owocowym, galaretką, bitą śmietanką i owocami, wafelkiem-znakiem charakterystycznym pewnej firmy, wafelkiem, łyżeczką i dopasowanej kolorystycznie kokardki:)










9 komentarzy:

  1. Fajne wiosenne bransoletki, pozdrawiam i gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A te truskawki i wiśnie z foremek? Bo śliczne są <3 I galaretki też urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, jedyne co tu jest z foremek to wafelki :) a "fakturę" na truskawce zrobiłam tak prymitywnym narzędziem, że się nawet nie będę przyznawać :P

      Usuń
    2. Tak patrzę i chyba nawet wiem jakim ;) Mogłabyś robić ciutkę mniejsze listki, są trochę nieproporcjonalne. Ale i tak podziwiam, mi truskawki za nic nie wychodzą, no, może takie malutkie malutkie ;P

      Usuń
    3. może i racja, spróbuję następnym razem z mniejszymi listkami, zobaczę jak to będzie wyglądało:)

      Usuń
  3. Śliczne są <3 Widać w tym dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak ty taki śliczne robisz rzeczy <3 Bardzo mi się podobają <3 Prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)