piątek, 13 czerwca 2014

[679]Kolczyki widelce z marchewkami-18

Marchewki robiłam raz jeden tylko, w sumie długi czas temu :) przyszła pora na odświeżenie wzoru, zwłaszcza że ogródkowe prace idą teraz pełną parą:D miniaturowe widelczyki z nabitymi marchewkami, na uszko:)

A mi moje paluchy odmówiły posłuszeństwa-przez siedzenie w rękawiczkach w ostatnie upały (a w mieszkaniu miałam jakieś 27 stopni Celsjusza) przy lepieniu nabawiłam się jakiegoś stanu zapalnego, zaparzyłam palce i mam szlaban na lepienie od dermatologa co najmniej na najbliższy tydzień... i ciekawe jak ja mam tego dokonać, skoro na realizację na tą chwilę czeka kilkanaście zamówień?:(


długość całkowita kolczyka: 5cm

5 komentarzy:

  1. Przeurocze ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to nie są zbyt ładne. Robisz śliczne rzeczy, ale to wyszło średnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropnie beznadziejne. Ale każdy ma swój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ała :( mam nadzieję,że to szybko zejdzie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)