poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nowy sposób robienia zdjęć? :)

Dzisiaj post trochę inny niż zazwyczaj:) jestem ciekawa Waszych opinii i rad... otóż osoby, które śledzą mój fanpage na facebooku zapewne zauważyły, że od pewnego czasu wrzucam fotki swoich wyrobów nieco "zaaranżowane", tematycznie wzbogacone o pasujące dodatki, gadżety i ozdoby :) są to zdjęcia ciut inne niż te, które zazwyczaj macie okazję oglądać tu na blogu. Powiedzcie mi czy wolicie prezentację nowych wyrobów w formie takiej, jak na poniższych zdjęciach, czy może jak dotychczas-ozdobna kartka, dokładne zdjęcia wybranego produktu i wsio:D

Poniżej przykładowe fotki takich kompozycji:








PS. Lukier, z którego w końcu jestem zadowolona:D

 

A ja pracuję nad sporym zamówieniem do Niemiec, gdzie w pewnym sklepie już niedługo będzie można nabyć moje słodkości :D to będzie już chyba trzeci albo i czwarty zagraniczny sklep w samych Niemczech:) poza tym moje rzeczy sprzedawane są chociażby w Grecji, Londynie, czy Austrii:D

10 komentarzy:

  1. Niesamowite słodkości, wcale się nie dziwię, że podobają się za granicą. Gratuluję, pozdrawiam i udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia bardzo fajne :)....jednak wole te zwykle, poniewaz sa dokladniejsze i wiadomo na czym skupic oko...pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tak z Twoich zdjęciach wystarczy jak nie będzie ciągle widać parapetu -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamusiu, to są dzieła sztuki! I do tego jak smakowicie się prezentują... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh jak ja uwielbiam oglądać te twoje cudeńka *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko tak pięknie ci powychodziło, aż ślinka cieknie, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wzbogacenie zdjęć jest fajne. Ucinałabym jedynie tło np. gdy widac parapet, czy kawałek czegoś co nie potrzeba. Dodatkowo nasycałabym zdjęcia autokontrastem np. w photo scape. No i przede wszystkim może zrobiłabym w końcu coś z blogiem - panuje tu trochę taki cukierkowy chaos na reklamach. Mogłabym pomóc, wystarczą tylko niewielkie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne gratulację!! Sprzedaż zagraniczna to już "coś" wielkiego!! I jest przykładem na to, że Nasz hand made staje się doceniany. Mam nadzieję i marzę o tym, aby powoli znikały produkty Made in China, a pojawiały się Hand made by Poland :D A Twoje wytwory są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)