poniedziałek, 28 lipca 2014

[704]Kolczyki mini drinki-26

Znowu mam niewiele czasu na nowości, staram się zrobić coś nowego między tworzeniem kolejnych egzemplarzy biżu, którą już znacie, na zamówienia :) na horyzoncie nowa współpraca z kawiarnią, tym razem z Nysy:) także mam pełne ręce roboty;) tak ma być!
A dzisiaj mam dla Was kolczyki z drinkami-Blue Lagoon i Fragola-z sokiem truskawkowym:D obydwie pary z kostkami lodu, rureczkami i kawałkami owoców:)





I cztery pary kolczyków zrobionych ostatnio z wykorzystaniem szklaneczek:) od lewej: drinki Mojito, Blue Lagoon, woda z cytryną, limonką i miętą oraz Fragola:D



wysokość szklaneczek: 2,5cm
długość kolczyka: ok. 4,5cm

7 komentarzy:

  1. Mój faworyt- woda z cytryną i miętą. Chociaż wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie akceptujesz komentarzy odnośnie cen biżuteri?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie? :) akceptuję, tylko z opóźnieniem, kiedy mam czas usiąść i poczytać wszystkie komentarze ;)

      Usuń
  3. Na tym blogu dość często bywam :)
    Podobaja mi się Twoje wyroby. Bardzo je lubie :) . Kiedys sama się naucze robic cos podobnego . Jednak na razie ciagle brakuje mi materiałów :D

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)