wtorek, 30 września 2014

[722]Breloki z lodami i słodyczami-28

Mam ręce pełne roboty, a poza firmowymi zamówieniami udzielam korepetycji z angielskiego w szkole języków obcych i zmagam się z pisaniem pracy magisterskiej z filologii angielskiej... nie jest łatwo, ale póki co wyrabiam się w terminach:) ostatnio pracuję głównie nad zamówieniami, których mam tyle, że nie mam kiedy tworzyć czegoś nowego... staram się jak mogę, zwłaszcza że w międzyczasie przygotowuję jeszcze uzupełnienia do głuchołaskiego Kredensu, gdzie moje wyroby rozchodzą się jak ciepłe bułeczki:)
Mimo że mamy już jesień, sezon na lody (przynajmniej u mnie) nadal trwa:D



długość breloków: ok.10cm
wymiary czekoladki: 3x2,5cm
wysokość lodów: ok.3,5cm
średnica cukierka: ok.1,8cm

A żeby nie być gołosłowną zostawiam poniżej efekty pracy z ostatnich dwóch dni:) 14 paczek czeka właśnie na wysyłkę, a kilkanaście kolejnych zamówień w kolejce do realizacji;) kocham moją pracę!


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)