poniedziałek, 22 września 2014

Zakręciła się w oku łezka... :)

O tym, że Reprezentacja Polski w siatkówce wywalczyła wczoraj tytuł Mistrza Świata trąbi cała Polska, a i pewnie cały świat... wszystkich nas rozpiera ogromna duma i radość, że mamy TAKĄ Drużynę:)
Akurat siatkówka to moja ulubiona dyscyplina sportowa... choć sama jestem totalnym sportowym beztalenciem, mecze siatkówki, a zwłaszcza te grane przez naszą Reprezentację, lubiłam oglądać odkąd pamiętam... początkowo kibicowałam "naszym" z Tatą, potem siatkarskiego "bakcyla" połknęła też moja Siostra, a pozostająca w "mniejszości" Mama chcąc-nie chcąc też oglądała mecze razem z nami i trzeba przyznać, że całkiem nieźle się w tej dyscyplinie orientuje:) w chwilach triumfów, ale przede wszystkim porażek nigdy nie wątpiłam w nasz zespół, który wielokrotnie już pokazał klasę i światowy poziom gry.

Zakończone wczoraj Mistrzostwa Świata śledziliśmy z Krzychem od samego początku, mimo wałka wywiniętego przez telewizję Polsat, czego komentować nie będę. Każdy jeden mecz grany przez naszych chłopaków oglądałam z coraz większymi emocjami. Były nerwy, okrzyki, momentami strach, ale i ogrom radości i duma, po każdym kolejnym wygranym secie i meczu:) a najpiękniejsza w tym wszystkim była radość chłopaków po każdym zdobytym punkcie, zwłaszcza w ciężkich meczach z czołowymi drużynami świata. Wczorajszy mecz? ukoronowanie całych tych 3 tygodni rozgrywek, ciężkiej pracy i wielu poświęceń każdego z zawodników naszej Reprezentacji. Po każdym meczu oglądałam i czytałam na Onet.pl wywiady z chłopakami, z nich tak naprawdę można się dowiedzieć ile kosztowały ich te mistrzostwa-sił, wyrzeczeń, czasu spędzonego z dala od rodzin i bliskich. Nie ukrywam-łzy zakręciły mi się w oczach, kiedy Michał Winiarski wzniósł w górę Puchar Mistrzostw Świata:D piękna chwila!


zdjęcia: www.sport.interia.pl, www.eurosport.onet.pl

Podobnie jak wielu Polaków tak i ja chylę czoła przed trenerem Stephanem Antigą i całą Drużyną, którą mozolnie po swojemu zbudował i wyszlifował, wbrew opiniom i krytyce wielu osób. Dzisiaj po raz kolejny możemy być dumni z tego, że jesteśmy Polakami :) DZIĘKUJEMY!

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)