niedziela, 27 listopada 2011

[106]Naszyjnik babeczka z różą - 18

Kilka dni temu napisał do mnie pewien przesympatyczny Jacek:) początkowa koncepcja naszyjnika dla jego przyjaciółki znacznie odbiegała od wersji końcowej... rozmawialiśmy długo, wspólnymi siłami opracowaliśmy projekt naszyjnika, który od razu wyraźnie zarysował się w mojej głowie. Wyszło tak jak chciał Jacek, wyszło tak jak chciałam i ja:) tadam! dosyć spora muffinka z czerwoną różą, czekoladową polewą i posypką, zawieszona na 60cm kulkowym łańcuszku;)

średnica babeczki: 3cm
wysokość babeczki: 2,5cm

Materiały: masa termoutwardzalna, elementy posrebrzane

PS. Dzisiaj mój blog kończy 4 miesiące swojego istnienia:) dziękuję Wam za to, że jesteście:*

26 komentarzy:

  1. Mmmmm, zjadłabym taką!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest genialna!
    Czyli robisz to też na zamówienia?
    Jestem zakochana w twojej stronce.
    complitely!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy naszyjnik :)) jestem pewna, że naszyjnik spodobał się koleżance Jacka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam do ciebie na gg w sprawie zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne !
    Zapraszam do mnie: http://madzialenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, co tworzysz, zapiera mi dech w piersiach. A większość tych dzieł chciałabym schrupać na miejscu :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne bardzo smakowicie wyglądające cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałam na natajka89@gmail.com ;)
    z konta: serena_21@rocketmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna babeczka :) a róża dodaje tylko uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna, różyczka fajnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówienie poszło! :D
    Aż by się chciało zjeść niektóre z tych rzeczy. :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)