czwartek, 12 stycznia 2012

BLOG ROKU 2011

Kochani! ja tylko na moment:) i zaraz wracam do nauki na kolokwium z j.hiszpańskiego;/ jestem już w sumie po 3 zaliczeniach w tym tygodniu... blee;/
pisałam Wam niedawno, że mój blog bierze udział w konkursie na bloga roku:)
będzie mi miło jeśli zechcecie mnie wesprzeć i oddać swój głos:

SMS o treści: H00353 (po H są dwa zera) na nr 7122 
(koszt SMSa to 1,23zł, dochód przeznaczany jest na cel charytatywny:))

a tutaj link do mojego konkursowego profilu:

Z góry bardzo dziękuję za każdy oddany głos:)

6 komentarzy:

  1. powodzenia ;) jak doładuje konto na pewno na Ciebie zagłosuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już :)
    I w końcu mam babeczki przez Ciebie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gablotka już jest i musiałam przed nią spędzić dłuższą chwilę, bo nie mogłam się zdecydować :) Mam w planach jeszcze gofry, ale tek nie wiem, które wybrać.

      Usuń
  3. Powodzenia w kolosie! Twoje apetyczne wyroby zasługują na tą nagrodę, są c u d o w n e :D

    OdpowiedzUsuń
  4. również biorę udział !
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)