czwartek, 19 stycznia 2012

Podsumowanie konkursu Blog Roku 2011

Skończyło się o wiele lepiej, niż chciałam... marzyło mi się wejść do pierwszej setki blogów w mojej kategorii tematycznej... mój blog zajął 29 miejsce na ponad 800 blogów w kategorii Moje zainteresowania i pasje. Bardzo się cieszę! Serdecznie dziękuję za wszystkie oddane głosy, za to, że mogłam na Was liczyć i że pomogliście mi wspiąć się tak wysoko:D w tym miejscu gorąco pozdrawiam moją Babcię, która chyba najbardziej z nas wszystkich zaangażowała się w kampanię reklamową mojego bloga:) DZIĘKUJĘ!
Jak tylko skończę sesje pomyślę nad niespodziewanką dla Was, a okazji do świętowania będzie jeszcze kilka;)


Wracam do historii Wielkiej Brytanii, integrated skills i text grammar;/ heeeeelp!:(

25 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    justynagasior@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! (choć przyznam się, zapomniałam zagłosować, a miałam w planach) :)


      przy okazji zapraszam wszystkich na nowo otwartego bloga z opowiadaniem -
      TEKST

      proszę, komentujcie, czy Wam się podoba :)

      Usuń
  2. Gratuluję Ci serdecznie :P To wielkie osiągnięcie :)

    PS. A ja chciałam się pochwalić, że założyłam nowy blog i znów można mnie odwiedzać (wymaga jeszcze sporo pracy nad szablonem ale wszystko przyjdzie z czasem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze ile tu zmian zaszło na blogspocie i jakim cudem moje foto takie wielkie się w komentarzu pojawiło? wtf!?

      Usuń
  3. Gratulacje! :))
    Twój blog jest świetny!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo to doobry wynik ! wielkie gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dołączam się do gratulacji :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję!:) tym bardziej, że to nasz wspólny sukces:D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki ;) i niech blog rozwija sie dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. potencjał tego bloga jest olbrzymi, tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję tego wyniku i życzę dalszych sukcesów :)
    odwiedzam tego bloga od dłuższego czasu i zawsze bardzo chętnie tu wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ze mnie łajza :( Przez nieuwagę usunęłam Twój komentarz pod moim postem ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)