poniedziałek, 18 czerwca 2012

[261]Naszyjnik buteleczka z wieżą Eiffla-20

Część z Was już ma wakacje, część rozpocznie je już wkrótce, ja swoje-w sobotę, po ostatnim zaliczeniu i jednym egzaminie, które mi zostały;) po drodze jeszcze jutro do napisania kolokwium z hiszpańskiego... mam nadzieję, że przetrwam ten ostatni tydzień, a potem... na początek moich wakacji będę miała dla Was niespodziankę:D wraz z wakacjami w końcu będę miała czas wprowadzić w życie mnóstwo nowych pomysłów, które coraz mniej cierpliwie czekają na zrealizowanie w mojej głowie:P

Pierwsze co przyszło mi na myśl kiedy robiłam ten naszyjnik-wakacyjne wspomnienia, zamknięte (dosłownie! na kłódkę i kluczyk:P) w małej szklanej butelce... zastanawiałam się tylko jak będzie lepiej-sama buteleczka z zamkniętą w środku Wieżą Eiffla, czy może z przywieszkami-kłódeczką i kluczykiem? tak dla podkreślenia tego efektu "zamknięcia":P



wysokość butelki: 4cm
długość łańcuszka: ok. 60cm

33 komentarze:

  1. śliczne:) taka suwenira z paryża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak moje marzenie zamknięte, po to by czekać na odpowiedni moment do spełnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!

    zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego już opuszczam :c

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne :) Masz gdzieś jakiś swój sklepik online?

    OdpowiedzUsuń
  5. z kłódką i kluczkiem wygląda bosko ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. MM. Jakie cudoo ! mrr <3 Chcę jee umieć zrobić :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię sobie listę z rzeczami, które chcę u Ciebie zamówić (dłuuuga) i właśnie to się na niej znalazło, może z kolczykami do kompletu?... Dobra, koniec z marzeniami na dziś ;).
    Powodzenia na ostatnich mękach w sesji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o takich myślałam, gdy tylko przeczytałam tytuł posta :).

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje zdolności. ładnie wyszło, ale osobiscie nie założyłabym

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyszło :>
    kiedyś zastanawiałam się czy dałoby się podwiesić coś od środka w buteleczce ;>
    udowodniłaś mi to właśnie :D
    http://mitotitoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pomysł jest naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pomysł jest naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to wszystko precyzyjne śliczne i radosne. Wystarczy popatrzeć, żeby świat był piękniejszy.Pozdrawiam
    iwonusiowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakiś czas temu koleżanka pokazała mi twój blog, która dużo rzeczy od ciebie zamawia :) Twój blog bardzo mi się spodobał. Napisał o twoim blogu post, pokazał w nim twoje prace i podałam link do twojego bloga (http://anita-o-wszystkim-czyli-niczym.blogspot.com/2012/07/wisiorki-buteleczki.html)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)