środa, 28 listopada 2012

KONKURS "Be active z Big-Active!"

Przygotowałam w końcu dawno obiecany konkurs:) uwierzcie mi, że najwięcej problemu miałam z wymyśleniem jego tematu:P w końcu wpadło mi do głowy "Be active z Big'Active!" czyli przekładając to łopatologicznie na naszą mowę ojczystą-"Bądź aktywny z Big-Active!". Będzie to konkurs fotograficzny:D

Chciałabym, abyście na zdjęciach pokazali preferowane przez siebie formy aktywnego spędzania czasu:) nie ważne w jakich okolicznościach, scenerii, miejscu... może być na poważnie, może być "z jajami" liczę na Waszą kreatywność! a wiem, że wiele potraficie:D nagrodzonych będzie aż 10 najlepszych, najciekawszych i najbardziej kreatywnych zdjęć - do wygrania aż 10 zestawów kubków termicznych i 2 smaków herbat, pokazanych na zdjęciu poniżej-:D (herbata zielona z owocem maliny oraz herbata zielona z cytryną i pomelo). A do każdego zestawu ja dorzucam od siebie niespodziankę z miniaturowym motywem herbacianym!!!:D




Jakie są zasady konkursu? Aby wziąć w nim udział należy:
1. Polubić na facebooku profil Natajka-biżuteria handmade  <-dla posiadających konto;)
2. Polubić na facebooku profil Big-Active  <-dla posiadających konto;)
3. Na adres e-mail: natajka89@gmail.com wysłać swoje zdjęcie konkursowe, wraz z imieniem i nazwiskiem, w tytule wiadomości wpisując "Konkurs Big-Active".
4. Zdjęcie ma przedstawiać preferowaną przez Ciebie formę aktywnego spędzania czasu-to jedyny wymóg, w pozostałych kwestiach co do scenerii, miejsca, osób przedstawionych na zdjęciu (lub ich braku) pozostawiam wolną rękę:)
5. Przesyłając zdjęcie oświadczasz równocześnie, że masz do niego pełnię praw autorskich.
6. ZABRANIA SIĘ wykorzystywania cudzych zdjęć, kopiowanych chociażby z różnych stron i wyszukiwarek internetowych.
7. Każdy może zgłosić tylko jedno zdjęcie
8. Na zdjęcia czekam do 14 grudnia
9. Nagrodzonych będzie aż 10 autorów najciekawszych i najbardziej pomysłowych zdjęć!
10. Wyniki zostaną ogłoszone tu na blogu najpóźniej 21 grudnia.

ZAPRASZAMY!!! :)

20 komentarzy:

  1. Nie potraifę robić ładnych zdjęć D : I taki dziwny temat. Niestety się nie zgłosze, bo i tak bym nie wygrała : D Jakby był jakiś konkurs z rysowaniem, to może.
    PS. Bardzo fajny blog ;)
    Pozdrawiam,
    Ciastoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs! Powodzenia życzę uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zrobić kolarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że czytanie książek to nie aktywność. :C
    Spróbuję wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno dużo osób się zgłosi i znowu będziesz miała tony e-maili do "przewalenia" ;) Ale odpowiedz szczerze- masz dużo zamówień na twoją biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie ma być moje?Chodzi mi czy ja mam byc na zdjęciu czy jakos inaczej można zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisane jest w notce-ma być zaprezentowana forma aktywnego spędzania czasu, a gdzie, z kim, jak-to już dowolnie:)

      Usuń
  7. A powiedz mi, czy może to być malowidło/rysunek/wyklejanka itp. tego jak spędzam wolny czas? :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeslac zdjecie ? pomozcie jesli ktos ma czas,odpowiedziec moj email..mariaaleksinska@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako herbaciany smakosz z radością się zgłaszam Strony polubione, zdjęcie wysłane, kciuki obchuchane. Ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie że organizujesz konkurs . Wygrałam podobny i termosy z tej firmy przeciekają okropnie . :c Chociaż twoja biżu będzie lepsza . ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konkurs, czekamy na wyniki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłosiłam się! Polubiłam strony na fb i czekam na wyniki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. i co z wynikami? bo się nie mogę już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy rozwiązanie konkursu?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)