niedziela, 5 stycznia 2014

Sesja zdjęciowa by Gryga.Photography

Wiecie co? wraz z Nowym Rokiem spełniło się takie jedno moje małe zawodowe marzenie:) od dłuższego czasu po cichu marzyła mi się profesjonalna sesja zdjęciowa mojej biżu, wyeksponowanej na modelkach:) "z Nieba" spadła mi Daria, proponując wykorzystanie moich drobiazgów w swojej sesji:D efekty poniżej, a zdjęcia możecie powiększyć klikając na nie:) enjoy!

























Fotograf: Daria Gryga (http://ddoubles.tk/)
Modelki: Daria Utta, Daria Gryga

23 komentarze:

  1. Świetna sesja, taka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria jest okej, bardzo okej... Niestety zdjęcia same w sobie są dla mnie okropne. Kiczowato jakościowo, kadrowo i ogólnie nieciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna sesja :) marzenia się czasami spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna biżuteria, już buszuję po sklepiku, by się w coś zaopatrzyć :) i przy okazji, dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana prezentacja biżuterii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie pierwsze zdjęcia z tłem z babeczkami są nie wyraziste Odwraca kompletnie uwagę od twoich dział. tak pstrokato :/ Jakość też nie powala :) Ale biżu świetna ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że spełniło Ci się marzenie:))bardzo ładna sesja:)))Pozdrawiam i wiele spełnionych marzeń w Nowym Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem źle dobrana biżuteria do stroju. Piza tym taka stylizacja dobrze wyglada w sepii bądź po prostu czarno-białe zdjęcia. Jeźeli mają być kolorowe, ja pobawiłabym się natężeniem światła, efektami.
    Dla mnie ta sesja nie jest profesjonalna. Widziałam sesję autorstwa jednej z amatorek fotografii i jej zdjęcia są rewelacyjne. W mojej miejsowości dziewczyna otworzyła studio fotograficzne i jej zdjęcia zwalają z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. meeeeeeeega! zakochałam się :O :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne i "słodziutkie" te zdjęcia - to połączenie z retro - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje takiego wyróżnienia! Marzenia się spełniają;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie zdjęcia i słodka biżuteria:) Połączenie idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bizuternia super, pomysl sesji ok ale nieumiejetne jej wykonanie. Modelka jest bardzo sztuczna az przerysowana. Najlepiej wyszla na zdjeciu z ptysiem - najbardziej naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) każdy z nich do mnie dotrze-wszystkie są moderowane:)

Osoby piszące komentarze anonimowo proszę o zostawienie namiaru na siebie (adres strony/e-mail), w przeciwnym wypadku nie jestem w stanie odpowiedzieć na komentarz:)